Tuesday, April 24, 2007

nodehátizémivannatessék

Igen. Meg hogy fogalmams incs. Van Slipknot válogatásom, de minek. A számk 70%-a tetsik, a többi csak feszültségoldásra jó meg pogóra, de azt is egyedül kell művelni. Már ha lenne hozzá kedvem. Az igazság az, hogy három napja nincs kenyér - mert nem megyek le bó´tba. Volt kínai kaja, és egy nap egyszer ettem. Spórolás egy fenét, általános levertség, letargia, amit egy-egy online DC parti halaszt, meg egy pár lopott óra a Kedvessel egy hegyen, ami igaziból nem is hegy, de legalább egy vegetáriánus szobor van a tetején. Azt hiszem, ma is egyszer eszem-. Veszek majd tojást, kenyeret. Sajtom és sonkám még van, összeütök egy kis rántottát. Kéne menni piacra, de rohadt messze van (15 perc). Ami nem az ajtóm alatt található, az messze van, ami a Sparnal is túl, az még hovatovább. Még van pénzem, jelentem, 500 felett vagyok. Még. De töretlenól költekezem, mondjuk nem csoda. Még Fehérvárra is le kell ugranopm. Rhilen is kapott kábelt, hívjanak meg fagyira. Különben is papucs, nagyon nagyon. Nem akarok kötőjelet tenni oda. Mert. Slipknot talán mégsem olyan jó, one hit wonder lesz nekem, a Dualityt imádom, az összes többi pedig szarrágás, pogófíling. De néha az is kell. Jé, Gillz írt üzenetet. Nem szokása. Most is nagy információtartalma van, de noha mindegy nekem sem, ennek nincs sok értelme. Sebaj. Őőőő..menni kéne boltba, meg hajat fésülni. Most mostam, nem ártana. Igaziból eláruilom (sssh, titok), hogy nem gondolok semmire, megint szabad asszociációs vonalat húzok, semmint ifa csíkot, hehe, nem vicces. Hol van a központozás? A net megöli, és ezért utálom.
Őőőő, kéne megint csinálni olyat, hogy nem gondolok, csak írok magamtól. Mint MAJDNEM most. Ahhoz túlságosan félek, hogy a végén elolvassa ő is, és ő is, és ő is.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home