Thursday, April 19, 2007

Tunyacsáp

Meg kell vallanom, régen nem volt olyan nap, amikor elejétől a végéig itthon lettem volna, pizsiben, és nem csináltam semmit. Úgyhogy ma tunyulok, kell ilyen is, fel kell töltődnöm, bizony. Legyen nevem mondjuk Tunyacsáp. Igaz, klarinétozni nem fogok, azt megígérem, és a dilis szomszéddal sem ordítok. Bár..nem szeretnék Spongyabobot szomszédnak. Inkább Happy Tree Friendset. Akkor sokat látnám a hullaszállítókat és különböző vallási felekezet tagjait, akik a reinkarnálódott Toothy mellett imádkoznának.
Eliphas a legszimpatikusabb, bizony. Van humorérzéke. Amilyen dumát a Blood Raven káptalannak levágott, az már döfi. Azt nem is említve, hogy a harci öltözékét maximalizáltam, és a drága démonná változott. Nem is akármilyenné. Huhh, tényleg félelmetes. Viszont a Tau Castiliumot itt sem sikerült rohamtaktikával bevenni, két hullámmal kellett támadni. Hatalmas erőket tömörít be kis helyre a gép, és ráadásul messzehordó tüzérség főleg. Tankok, battle suitok, mesterlövészek. Komolyan nehéz. De azért az én tankjaim sem rosszak..Apropó predator. Nyazsgem, a predatorunk rosszabb a Blood Raveneknél. Igaz, szerintem a terminátornál jobb az Obliterator, meg a Deflier is jobb az ő lépegetőjüknél. Mondjuk azt nem említem, hogy a space marine jobb, mint a káosz féle, de oda se neki, Eliphasnak van humorérzéke. A többi hősnek meg nincs, és kész, ő a kedvencem.
Gillz RPG.hu-s pályázatot tervez. Nekem annyira nem tetszik, de őszintén szólva nem merem megmondani neki. Gyakorlatban működött mondjuk tarot lapokkal a dolog. És azt is hozzá kell tenni, hogy még csak most kezdi tervezgetni. Olyan túl általános egy kicsit. de ebéd után elkezdett kiforrani a dolog, adjunk még időt neki. Én is gondolkodom rajta, hogy a Sifu-féle világot írásba öntöm, de nagyon nehéz ám. Igen sokat kell gondolkodni rajta, és ez, hát hogy is mondjam..Élvezem a tunyaságot, na. Minden bizonnyal a főbűnöm a lustaság. Az erényem meg vajon mi..Fogalmam sincs, azt hiszem. Jah, mondjuk a lust sem áll távol becses személyemtől, csak mondjuk ennek akadályai vannak, mondjuk elsősorban a szeretett nőtől elválasztó távolság. Bár néha kell ez is. Egy kapcsolatban fontos a szabad mozgástér. Már ha létezik olyan, hisz mindannyian kötöttek vagyunk egy csöppet.
No, de at hiszem, Eliphast megmutatom a Necronoknak. Biztos örülni fognak neki. Már csak ők és az eldák maradtak hátra. Na, ez utóbbi faj a mumusom. Kedvelem őket, nem tartom sokra őket, és mégis eszement jól játszik velük a gép. Vagy térjek át másik vizekre? 1950 körül járunk, a Római Birodalom már Afrikában jár. Théba elesett, és folyamatosan bombáznak és a tankok is vonulnak a sivatagon. Elvileg India is hadat üzent, de három atombomba után nem nagyon hallottam felőlük..Jah, készül még vagy öt rakéta..:D És van kb. hét stealth bomberem, jetem, és ugye modern armour..Kellemetlenül nagy túlerőben vagyok. Azt már látom, hogy nem fogom tudni leverni az egész földet, de azért eléggé megritkítom a lakosságot, annyi szent, höhö.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bocsi, hogy off:

a verseny időpontja: május 11. 5 óra
két kocsival megyünk, te póknál leszel :) részletek később

7:42 AM  

Post a Comment

<< Home