Thursday, March 29, 2007

rekord

Szerintem a tegnapi napra még nem volt példa - egyáltalán nem volt bekapcsolva a gépem. Persze, ez mondjuk annak a tükrében nem nagy szám, hogy a munkahelyemen viszont egész nap a monitort bámulom. Utána meg elmentünk moziba. Sokan, és nem én voltam az egyedüli, akinek egy picit nem nagyon tetszett a 300.
Eh, megint vacakol a billentyűzetem, és ez egyre idegesítőbb. Majd veszünk újat. Illetve, most sok kiadásom lesz, nem is fűlik hozzá a fogam, remélem..300 felett maradok azért.
Jah,m és meggyógyultam. tegnap este megvolt az utolsó antibiotikum is, remélem a side effectek is elhúznak melegebb éghajlatokra. És kómás vagyok, mint mindig reggel, de már legalább visszazökkent a szervezetem az eredeti kerékvágásba.
Azt álmodtam, hogy előszr is
a; elbeszélgetek egy kallerral és jól átvágom, megint. A matricákkal persze, de olyan fölényesen mutatom neki a bérletet, hogy csak ámul, és a vita végén nekem van igazam - persze nincs.
b; valami gót fesztiválra mentünk, ami hangulatában valéamni alsós táborhoz hasonlított. Gillz késve érkezett, de ott voltak például az általános iskolás barátok, meg miriel és Áfi. Sorban állás, lehetett forinttal fizetni (Mo-n volt), és felfedeztük a koncerthelyszíneket és a kápolnát (?). Majd irány sátrat verni. Sajnos vizes idő volt, és minden csupa sár lett. Jah, meg ahova eredetileg akartam sátrat verni, ott meg kiöntött a Duna, vagy mi..Utána, ahova a magyar haverok telepedtek le, ott már csak egy nagyon rossz hely maradt. Brühühüh. Az álom további fele a hiábavaló sátorlerakóhely keresésével telt.
Tegnaptól száűmítva ismét nem látom a Kedvest egészen szombatig. Jajjdejó. Hétfőn megpróbáltam életet verni belé, "kissé" fáradt és fásult és enervált és depis volt, mint mostanában általában. Lehet, hogy kiszeretett belőlem, és nem tudjha elmondani. Akár. Mittomén, láthatólag nem nagyon boldog -gondoltam akkor. Felvidítási kísérleteim kudarcot vallottak, majd beültünk a Pulp Fictionbe, és egy kávé segített meg egy turmix, és némi szerepjáték. Tehát: pénztárca + RPG. Egyik sem az én művem, brühühü. A cél szentesíti az eszkzt politika meg addig jó, ameddig ÉN irányítok.
Kedden..őőő..nem emlékszem, mi volt. Jah, semmi. Agymosás. Nyálcsorgatás itthon, pedig lenne dolgom. Tegnap meg mozi. Ismét egy kis RPG, karaktert raktunk össze, és egy nagyon rövid prelude. Rövid, mert menni kellett a többiekhez csatlakozni. Érdekes, tegnap napközben vidámabbnak és mosolygósnak tűnt a lyány, míg estére bekómált. Ami teljesen érthető. Nekem egyébb problémáim is támadtak, amit kétszer félliter gyümölcslé indukált, de kibírtam hazáig.
Szóval szombat, akkor is csapvezképzés (zokogok még mindig, ha arra gondolok, hogy ECQ is akkor van), és lájv a világ végén. Ami TÉNYLEG a világ végén lesz. Redbull, redbull, redbull..Vasárnap talán alszom valamit. És pihenek. Feszített ez a hét, sokat dolgozom, hogy behozzak valamit a lemaradásomból (jelentem, sikerült). Jah, és nem internetezem közben. Semennyit. Meg van tiltva. Jól kirúgnak, egyébként. ergo kimaradok majd´mindenből.

Eh, megint nem reggeliztem, a blogolás elvitte az időt, és korog a gyomrom ezerrrel. Indulni kéneee..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home