Thursday, March 22, 2007

chat-sértődésroham

zombiegrill: ájkenneverdáj
me: hehe..az az album volt nekem is
És az a matrix zene
zombiegrill: de melyik?
a remixelt?
me: nem tudom biztosan megmondani
zombiegrill: mert az nem csoda, h tuccos [grin]
a címe mögé zárójelben ott van, h mix?
livin' dead girl
me: nem emléxem. A kazettatokjaimat anyáméknál hagytam..
zombiegrill: o.O
nem gépen hallgatod az albumot?
me: ...---...
Help! I Need somebody!
zombiegrill: ?
me: HeeeeeeelpÁÁÁÁÁÁ nem bírom neeeeeeee

akkor előről
Hallgattam a tőled kapott rob zombie albmuot
zombiegrill: igen.
me: mi volt a kérdésed?
zombiegrill: azt mondtad, h techno, és ezért megkérdeztem, h melyik albumot hallgatod, nem-e a remixelt albumot, ami persze, h elektro
me: aha
Oké
Ma hallgattam életemben először Rob Zombit
És a remixeltet
zombiegrill: nna.
akkor azért [grin]
me: olvass vissza, szövegkörnyezetben a kérdésed a mátrix soundtrackre vonatkozott, mintha azt kérdeznéd, hogy ott melyik van
zombiegrill: nem.
[grin]
azt csak te említetted meg [grin]
me: ja bocs
Akkor nem mondok inkább semmit
zombiegrill: oké.
me: és nem lesz félreértés
zombiegrill: te tudod.
de ebben az esetben jóéjszakát.
Sent at 8:27 PM on Thursday
zombiegrill: szia.

Erre emlékezni szeretnék, olyan nevettetően bájos dialógus, bármely színpadi vígjátékban elémenne némi ajtócsapkodással. Én is elköszöntem, utána kilépett. Mittomén, nem tesz jót nekünk a távolság. Meg az unalom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home