Tuesday, March 06, 2007

Álomnapló

Nem nagyon emlékeztem semmire. Miért vagyok ott, egy leginkább váci utcára emlékeztető helyen, s kikkel. Két lány, két srác. (Alyr és Idhren volt a kettőből, a másikakat nem ismertem). Láthatólag az Idhren típúsú lány ismert, és a másik is, de a két srác nem. Amnézia, pfff.. Sokat sétáltunk, mire Alyr és a másik lány kézen fogva tették ezt, majd leálltak "gyakorolni".. Hihetetlen volt, valami harcművészetet kihasználva küzdöttek. Ezt látván kiderítettem, hogy gy pár órával ezelőtt, ami kimaradt, még velem járt a csaj. Érdekes.. Kezdtek emlékek visszajönni, s rájöttem, hogy ilyen harcművészetet én is tudok, így mondtam a másik srácnnak, csináljuk ezt mi is. Ő rosszalva bár, de beleegyezett. Kb. két másodperc alatt a földre küldtem, s legyőztem egy feszítéssel. A második lány (aki nem Idhren, csak hasonlított) is beszállt, s kettejük ellen küzdöttem. Ezúttal négy másodpercig is eltzartott a dolog..Közben Alyr és az exem eltűntek..jókor, mert az emlékeim kezdtek viszatérni. Rájöttem, hogy titkosügynökök, kémnek vagyunk, s az exem volt életem szerelme. Ez eléggé mellbevágott, s nagyon haragos lettem. Emlékek alapján rájöttem, hogy Idhren mérgezett meg, s ettől vesztettem el az emlékeim. Féltékeny volt, hehe..Ám az se volt piskóta, hogy a kémek között én vagyok a legeffektívebb, s jelenleg is küldetésem van. Meg kell ölnöm 12 tudóst, nehogy terroristáknak áruljanak el dolgokat. Iszonyú haraggal elindultam, s egy kávézóban találtam meg a rosszfiúkat. Massacre, gyilkolás, egy álruhás csaj keresztbetesz, majd segít, naná, hoyg az volt, aki megmérgezett! A végén az égő épület előtt tepert le, és csókolt. Akkorra már mindegy volt.


Miért van az, hogy a legjobb részeknél ébredünk fel?

2 Comments:

Blogger gothposeur said...

muhaha
én nézem a nikitát, te álmodsz ügynököset :D

9:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

HÖRR!!! :D:D:D

Érdekes álmaid vannak. Hehe :)

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home