Tuesday, February 20, 2007

Klántalálka és miegymás

Volt ilyen is. De alapvetően megváltozott, más volt, mint a többi. Ákos tagadhatatlanul kívülálló volt köztünk, mintha..ott se lett volna. Rhilen kétségbeesettnek tűnt, mint aki a korábbi klántalikat keresi. Geret jelenlévősége már kirívó, Arg és Snow mit sem változott. Megérkeztünk, egy kicsit eltévedve, mert azt úgy kell. A szállást problémamentesen lefoglaltuk, kipakoltunk. Mindeközben már a leendő játékkal nyaggattak. Igyekeztem nem köhögni, néha ment is. Az első éjjel sokat Munchkinoztunk, persze, a gyakorlott Snow nyert, főleg. Kiosztottam a szerepeket, és akkor még nem sejtettem, hogy itt oltári égés lesz - és nem a részemről. Aztán elmentem aludni, drág jó szobatársam Argi azt mondta, hogy mindjárt jön ő is, de azért csak biliárdozott még egy kicsit - másfél órát. A fene. Én meg nem akartam elaludni úgy, hogy felébredek, mikor bejön, vilanyt gyújt, stb. Füstbe ment terv volt, igen, tudom. De legalább az ágyat félretoltam. Legutóbb Ákossal aludtam 1 ágyban hímnemű társaim közül, és már akkor baromira zavart. Most áthidaltuk a problémát. Legalább volt a tv-ben eurosport, és néztünk szánkót és snookert.
Másnap reggel ettünk finomakat. Rántotta, virsli, tea, yum-yum. Elkezdtem a mesét. Az eleje elég döcögősen indult, de nagy nehezen belelendült a társaság. A sztoriról röviden: Egy többszörösen átverős, sok csavarral dolgozó történetet fabrikáltam, amiben az első buktatónál besült a parti. Mindenki fáradt lett, alig egy ember gondolkodott, mindenki "rutinból" játszott. A végére meghalt mindenki. Ákos és Lia elhúztak a közepén színházba - érdekes módon nem hiányoztak. A történet és a játék szempontjából igen. Ákossal meg csak és kizárólag olyan dolgokról beszélgettem volna, ami a többieket rohadtul nem érdekli. Majd Munchkin, meg biliárd.
Jaa, majd kihagytam. Elkezdtek éjjel nyaggatni, hogy meséljek még egyet. Geret azért, mert ez "szar" volt. Akkor nem. És tulajdonképpen nektek soha többet, ha így álltok hozzá. Kezdem megérteni Ákost, hogy miért nem mesél. Amikor heteken keresztül győzködtek, h. találjak ki nekik valamit, hogy meséljek, s végül nagy nehezen ráálltam, erre tessék: meséljek még, mert ez szar volt ( s nem azt mondta, hogy "elcsesztük"...). Köszönöm, meséljen neked akinek hét anyja van.
Az esti Munchkin jó volt. Akadt olyan kör, ahol mindenki kilencedik szintű lett, és több ízben lett volna lehetősége nyerni, de a többi szemét..muhaha..És a biliárdozást is élveztem. Kifejlesztettem az "entrópia" lökését, azaz oda megy a golyó, ahova ő akar..Többnyire bejön. Legyőztem asszam Anikón kívül mindenkit. Anikó is csak az utolsó napon vert meg. Neem, eszembe jutott: egyszer Argi is meggyepált. Nem mintha komolyan vette volna. Azt hiszem, csak ezért nyertem.
Vasárnap meg felkeltünk, nagyon álmos voltam, mert fél három-három körül hagytuk abba a lazulást a biliárdasztalnál+kártyát. És az átok Rhilen kilenc körül dörömbölt az ajtón. Höhh, a gaz. Megint finom reggeli (apropó kaja: a vacsora is isteni volt. Változatos, ízletes, nem drága). Majd pakolás és húztunk haza. Még pár menet biliárd belefért.

És egyszer nyertem a Munchkinban is, bebebeee.

Itthon meg szerepjáték a köbön, ismét. GP mesélt, Alexej lazult és ökörködött. Meg kéne komolyodnia, de végül is.. Nem is tudom. Azt látom, hogy GP-nek abszolút nem tetszik, ahogyan játszom, de nem baj. Hullafáradtan ne számítson többre. Legalább próbáltam színt vinni a játékba. Mindegy. Legalább Gillz megnyugodott, nem tudom, mióta rágja már a fülem, hogy játszunk. Ja, és még midnig én vagyok a hibáűs, hogy betegség miatt nem így tettünk korábban. De nem baj. Mea culpa.

Őőő..ja, igen. Tegnap merényletet követtek el a bokám ellen, Márkék a hibásak, akik túl lassúak voltak. Azonnal meg még mindig nem fogok tudni megcsinálni valami olyasmit, amihez sosem értettem. De sebaj. Annyi önbizalmam van, hogy tudjam, nem lesz semmi gond itt. Menni fog. Gillznek is. Szeretek vele táncolni. Keringőt főleg. Amikor megy. Menni fog. Ügyes lány ő, én meg majd úgy teszek, mintha tudnék táncolni.

Ma meg munka volt ezerrel. Unatkoztam sokat, mert automata feladatokat végeztem ma Éljen. Még egy embert kirúgtak. Mióta itt vagyok, ő az ötödik a kövkezről. Ehe-ehe. Én mikor jövök? Mondjuk, ha így csinálom, akkor soha. Azaz: minimáűlis nyereséget termelek a cégnek. Adjanak jobb ügyeket.

A Looking For a Group meg zseniális. Egyszerűen..majd kilinkelem jól.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home