Thursday, February 22, 2007

Jaku

Mert az egy jó album. Meg rákérdeztem, és kiderült, hogy Trip-hop, de szokták másnak is hívni, ami mondjuk irreleváns. Ma reggel megint parázom, hogy nem lesz meg a hatvan. Tegnap is így tettem, és nyolcvanöt lett belőle. Ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok? Ma kaptunk egy dícsérő köremailt, amien Attila mindenkinek megsimogatta a buksiját. Igen, lám egy kis fenyítés és mindenki jobban muzsikál. Kivéve én. Hiszen most blogolok a taposómalom mellett. Helyett? Mindegy. Otthon haldoklik a billentyűzetem. És elhatároztam, hogy felhívom az asztalosom a polcok végett. Mivel elfogytak a könyveim, és az utolsó filmnél járok az Ebert könyvben. Az utolsónál..Állandó volt az életemben, ami most ritka szó, s ez is kiesik. Nem fogom tudni mivel lekötni magam, céltalan bolyongok a világban, mint mindig. Kéne venni sampont, klotyópapírt, szappant. Polcot. Fel kéne fúrni a szekrényt a falra, valamint a géphez is egy kivezetőt kéne vágni. Van meló, de én inkább csak szenvelgek. A bokám szépen gyógyul, bár anyám is megjegyezte, hogy betagadt. Oda se neki. Volt már rosszabb is, mint amikor a dobbantó rádőlt a sarkamra, és mindkettőt összezúzta. Vagy mikor a súlyzó esett a lábamra és leesett a körmöm. Köröm? Hú, amikor az ajtót csaptam a hüvelykujjamra, az potya volt, átszakadt a köröm és az alatta lévő hús kijött, hehe, szép volt nagyon. Kár, hogy egy iszonyatosan jó színi előadás közben esett le. Napsugár fiúk, Haumann, Garas. Jó volt. Láttam a furcsa párt is, Garassal és Darvassal. De még régen. Manapság már nem látom a nagy színészeket, nem látok semmit, csak a monitort. Kedvessel nem találkoztam hétfő óta. Majd ma táncolunk egy jót.

Elvesztettem egy gondolatfonalat. A főnököm telefonált és kért valamit, na, meg egy adós is zaklatott (amúgy korrekt pasas, segítünk egymásnak). Szóval szeretnék már táncolni. A forgás egyre könnyebben megy. Miért? Mert már engedem magamhoz közel Ágit. A keringp egy erotikus tánc, ha jól csinálják. Bár, sok ilyen van. Mert a partner a belső szférába kerül (csípő összeér..lehet ennél erotikusabb egy kosztűmös tánc? Jah, mondjuk ha abroncs van, akkor nehezebb, de nem lehetetlen). Belegondolván, még sok ügyet kéne megoldani, de legalább nem vagyok annyira kóma, mint tegnap. De igaza volt, a friss levegő tényleg feldobott. Találkoztamn pl.: Szabolcs új csatolmányával, akit msn-láttam már, azt hiszem. Aranyos lány, de semmi extra, biztos azért gondolom ezt, mert nem ismerem. Olyan kis vigyori. Hú, szombaton mókus verseny, lassan el kéne olvasnom a modult és kijegyzetelni. Majd holnap. Vagy ma este, ha lesz erőm (lábam).

Hm. Mégsem vagyok annyira elmaradva. Már 16, csak négy hiányzik. Nem rossz, határozottan nem. vagy megint váltottunk egy gondolati síkot? Ugyan. Legyen még: Játék. Oblivion. Feltettem egy Mod-ot. Nagyszerű game, de vannak orbitális baromságok benne. Mi az, hogy a lények velünk fejlődnek? Írták, hogy magas szinten (25+) a legutolsó bandita és farkas is legyak minket, minden küzdelem egy "epic battle". Ezért felraktam egy mod-ot, ami azt hivatott elérni, hogy a legtöbb ellenfél max. 10.-ik szintig fejlődjön. És újrakezdtem. High Elf ez alkalommal, sokkal jobban varázsol, de..Micsoda baromság, hogy az IQ a pepecs dolgoktól fejlődik csak, úgymint alkímia, idézés, stb. a harmadik nem jut az eszembe. Meg a gyógyító varázslatok az életerőt hivatott fejleszteni. Igen? Furcsa. Legalább a destructionom bitang erős lett. És harmadik szintá vagyok, custom classal - adventurer. Mondjuk Lockot pickelni még nekem így is nehéz, de haladok. MIndenesetre nagyszerű játék, gyermeteg hibákkal. Jó nagy játéktérrel, barlanggal, városokkal. Bejártam a tanácstermet, passzióból, a palotában. Remélem, lesz ott jelenet, nagyon jól néz ki (A Warcraft 3 egyik filmje jutott az eszembe róla).

Melóról nem nagyon merek itt beszélni. Csak általánosságokban, sztorizva. Micsoda dolog pl.: hogy ötödikén beszélek egy muksóval, aki megígéri, hogy fizet/utánanéz. Ma hívom: a hívott számon előfizető nem kapcoslható..Höhöhöh-ügyes. Zárom. Jah, tegnap megint be akartak perelni, mert a szomszédon keresztül kerestem az ürgét. ÉS a "fasza kivan már, hogy négyezer forintért keresnek". Ez van, dude. Ez a melóm, te meg fizess szépen. De legalább megtaláltam. Sebaj. Megyek is vissza dolgozni, Gillz úgysem ír emailt. Ez úgy szokott történni, hogy írok hármat-négyet, ő egy egysorossal visszavág. Biztos dolga van. Nem hibáztatom érte. Őőőő..Mit kéne még írnom? elvesztettem a blogolás iránti motivációm, úgyhogy megyek is, valami olyasmit csinálni, amiért fizetnek.

1 Comments:

Blogger Artist said...

Nem csatolmány, csak egy ismerős...kicsit félre értetted...

9:55 PM  

Post a Comment

<< Home