Monday, February 26, 2007

hosszú volt

Nna. Még élek, bár a hétvégém így is eléggé feszített tempóban zajlott. Volt egy verseny, ahol meséltem, és m,egkaptam az 1ik leginkább ismert csapatot, másodikok is lettek. Neeem, általam leginkább ismert, köszönhetően annak, h. Gillz elmesélt róluk mindent. Amúgy a modul NEM volt jó, hiába abajgatják sokan. A szervezés oké, a többi nem oké, mindegy, ez van, jól éreztem magam, van bögrém. ENnél jobban élveztem a kurta Áfi bulit. Ha lehetett volna, nem megyek el versenyre, és maradok Áfiéknál. Kaptam dobókockát meg könyvet, bizony! És tortát. Finomat.

Francba. Nem borotválkoztam meg. Megint. Elinterneteztem az időt.

Vasárnap meg könnyed lájv. Inkább trécseltünk OUT-ban. Úgy érzem, Korin még mindig nem biztos a dolgában, engem illetően. Sebaj. Ő tudja. Én nem siettetem.

Ha jól számolom, kb. nyolc órája nem láttam, és máris hiányzik, Kedves hölgyem. Shit. Ezt abba kéne hagynom. Mármint az ilyesmit leírkálni, lerontom az imidzsemet, már ha van olyan. És jeee! Ismét hülye táncpróba, elízium, alvás, borotválkozás helyett. Igen, élvezem, de most, éhesen, reggel, anyámkínja, nem. Lekésem a buszom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home