Friday, March 09, 2007

rest

Na. Azt hiszem ez először fordult elő velem. Kitöröltem egy postot. Egy versecske volt, szójáték. Nekem húsz másodperc kiötleni, de annyira nem ütött meg semmilyen színvonalat, hogy kint is maradjon. Ráadásul a rám jellemző hangulatváltozás szülte, ez van. Csak a szokásos lápszagú nosztalgia. Dru meghívott magukhoz, és én könnyelműen bólintottam - de akkor villant be, hogy a holnapi gyerekzsúrra még nem szereztem be, amit terveztem. Hörrr..Holnap meg ugye semmi időm, mert meló után megyünk is Szabolcsot ünnepelni. Hörr. Nincs időm, nincs időm. Adni kéne valami idő-támogatást, cserébe a melóhelyen eltékozolt intervallumért. Ja, és fel kéne cserélni a hétvégék és hétköznapok arányát. Öt nap szabad, kettő meló.. Micsoda ötletek, megérné elmennem miniszterelnöknek! Vagy tanulni valami hasznosat. Lenne hozzá kedvem, de úgy érzem, kicsúsztam belőle, a levelező dráááága. Sajnos.
Ha továbbra is komolyan gondolom ezt a kapcsolat dolgot, kénytelen vagyok Nikitát nézni, hogy tudjam, a Kedvesem miről beszél. Bár akkor ő is vámpír kártyázhatna, mert lekicsinylő mosolyt kapok egyik kedvenc hobbim említése közben. Grr.Majd jól megmondom a Fircang & Marcang Co.-nak, hogy legyen szíves jobb belátásra téríteni az kedvesem. Remélem Ákos gyűjteménye az enyém lesz, muhaha, szörnyűséges ötleteim vannak velük. Mondjuk minimum több versenygyőzelem. He-he-he. Ármány a köbön. Ezer zseton felett járok rpg fogadásosdiban. Ahhoz képest, hogy 50-ről kezdtem, nem is rossz. 1500 kéne, igaziból, hogy fóruminfót változtathassak. Geeeeeek powa, és Kame-hame HAAA! Vegita angol szinkronja meg zseniális. Imádom. És Broly szerintem lenyomná Boo-t. Ha adnak neki időt fejlődni (mondjuk SSj3 sem létezett Broly idején). Csak az a gond, hogy kissé szegényes a srác szókincse. Kakarooott..és ennyi. De párszor benyőg valami keményet:
Goku: You are too strong..How about giving some handicap?
Broly: (Handicap) Is that a new word for coffin?
Van stílusa. De a legjobban Vegitának van, azért is kedvelem. De elég a DBZ-ből. Mostantól Nikita képzés, és tömény Oblivion a soros. Ismét átmentem, és most bírom a gyűrődést. Lényeket idézni tápos dolog, már magasabb a conjurationom, mint a destruction. Ez talán érthető, mert a Con növeli az IQ-t, és boldog-boldogtalan fánál is idézek egy impet, csontvázat. Míg fagygömböket csak ellenfélre lehet puffogtatni. De az akrobatikám is szépen nő..Ez sem csoda, a parasztbácsi kérdezheti, hogy "Ki az a hülye, pattogva jön az úton?...". Hehe. Meg a legjobb! Találkozom egy báránnyal az úton. Höhh, növeljük a destructionom, öljük meg a béégetőt! Hát nem egy dühödt paraszt rohan rám? Védekezek, és rákiáltok, hogy haggyja abba! Jól is tettem, abbahagyta, és öt szintnyi akrobatikára tanított meg! A hülyének is megéri!

1 Comments:

Blogger gothposeur said...

hé, én még jáccottam is ilyen vámpírkártyásat, arról meg nem tehetek, h nem az én világom :P

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home