Wednesday, March 07, 2007

Vendégváró

Nohát. Átmentem fogadóba, Ákos nálam aludt tegnap (ma? ezek az időzónák..). Bunkó módon meghívattam magam egy pizzára, de legalább nagyot dumáltunk lájvról, kártyáról, miegymásról. Ügyvédekről, munkáról. Megállapítottuk, hogy AZ a bizonyos ügyvéd mégsem halt megy (Igen, Szőgyényi), hanem Arch Lich lett belőle. Illetve nem, eddig ez volt, szerintem inkább demi lich. Kemény. Őt úgyse pusztítja el senki és semmi.
Fáj a kezem, még mindig. És a fejem is. Vinnyogni sarokban jó, de ketten mégjobb. Illetve, tulajdonképpen: a meleggel iszonyú punny lett úrrá rajtam, s elsöpörte józan eszem maradékát. Öregemberrel meg ne beszélj a múltról - ez egy nagy tanulsága volt a hétfő estének. Tegnap meg mindenki beszólt. Gillz is, a telefonba is meló alatt, még szép, hogy Ákos nem. Sőt. Kérte, legközelebb, ha jön, szerezzek be vízágyat, az kényelmesebb. Hát peeeersze. A kártyáit meg nálam hagyta. Bizniszeljem el. Remélem senkit nem fogja érdekelni, és akkor én veszem meg. Muhaha.
Mikor aludtam utoljára nyolc órát? Költői kérdés, és milyen hüjjeség. természetesen múlt hét...
...
valamikor. Csütörtököt akartam mondani, de akkor biztosan nem. Anyámnál voltam és utána Oblivion. Ma nem tudom. Nikitát írok, DVD-re, hogy kihúzzam életem szerelmét a csávából. Ide is leírom:
Gillz szürke, estélyi ruhájában gyönyörűszép volt.

No. Menjek vissza dolgozni? Az olyan blöeee. Senki nem válaszol az emailjeimre, Rhilen sem. De ezt megértem, tegnap kiesett a Barcelona. Állítólag megérdemelten, de ezt az NS írta, és az NS egyre silányabb az idők folyamán, egyre bóvlibb, blikkesebb. Sajnálom, nagyon jó újságnak tartottam. De David Beckhem még ma sem érdekel. Sőt.

Igen. Unatkozom. 14:01, és már csak tíz emberkét kéne elérnem, hogy meglegyen a minimum. Nem akarok többet dolgozni. Akkor inkább blog. Jah, de kéne még egy hosszú és unalmas melót megcsinálnom. Ami nem jó. Excell, természetesen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home