Monday, March 12, 2007

Hétvége

Marha jó volt. Pénteken Öcsémnek ajándékvétel volt (drákói döntés született végül), majd mage továbbképzés. Illetve inkább ismertetés, mert azaddig ugyanis nem sok ismeretünk volt a dologról. Nagyon jó kis világ az. Annyira, hoyg aznap beszereztem a Mage: The Awakening alapkönyvet, és egy kiegészítőt hozzá. Másnap rohanás és kifulladás ezerrel, szombat délelőtt meló, délután meló. Nem engedtek el. Sőt. Átépítettük az irodát, és utána telefon. Majd rohantam haza, felnyaláboltam a cuccot, és irány a család. Ott kötelező egy órás pofavizitet töltöttem, és megállapítottam, Bence mekkora seggfej. Haza. Majd Brandírékhez el, tavaszi tali címén beszélgetni egy jót. Itt is remekül éreztem magam, mégha a fényképnézegetés közben egy kicsit elaludtam (majdnem, mert álltam). Aztán haza. Pihi. Vasárnap délután infantilis csingi játék. Egy kicsit keresztbetette Grétának, hát na és. Megérdemli, a kutyás inzultusok miatt. Majd alvás.

Ma elég kóma vagyok, pedig elízium lesz, és sok fontos dologról kell ebszélgetni sok fontos emberrel. Leginkább hazamennék aludni. Az jó volna. Ugyanis a jó hétvége csak alvásnak volt híjján. És játszanék tovább Oblivionnal. És olvasnék tovább könyvet. És..és...és..Négy nap, rohadt kevés lesz erre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home