Friday, March 23, 2007

Welcome Home (Sanitarium)

És isten éltesse a bandát, de a címet csak kölcsönvettem, hogy hangulatom mintázzam. Tegnap este elkezdtem hajat mosni, megborotválkozni, hónaaljat nyúzni - tavasz van, ugyebár..állítólag..valahol. És mire kijöttem a fürdőszobából már negyed egy volt, és nem voltam fáradt.
Jelentem, fizikailag sokkal jobb vagyok, ezúttal tökéletesen hatnak a cuccok, amiket az orvos felírt, ajánlott. 500 Mg. C-vitamin, és az antibiotiukum jó munkát végeznek. Tegnap ilyenkorra sem volt már lázam, és a torkom is kevésbé fájt. Ma még érzem, de szerintem holnapra fog teljesen elmúlni. Ó, alig várom..

Ma erőt vettem magamon, és felhívtam anyám (mondjuk "reggel" tízkor). Bár az is nagy motiváló erő volt, hogy 8 nem fogadott hívást kaptam tőle. Rá tíz percre hívott a nagyanyám..Oké, kommunikációs lánc megvan, azt látom. Őt nehezebb volt "lerázni", tiszta ideája, hogy éhezem, és nem tudok mit enni egymagam. Végül is igaza van, még csak 13 éves vagyok, nem tudom ellátni magam, s éheztem másfél éven át, mikor Fehérváron laktam és most, majd´ egy éve, mikor külön. Egy tehetetlen kis mocsok volnék, természetesen, aki tudatlan, nem tudja, mi a jó neki, majd ő megmondja. Lehet, hogy majd visszahallom azt, amit mondtam neki. Persze, nagyon negédes voltam, és megköszöntem neki, hogy hívott. Hangulat a napon kezdődik -1.

És nem történt semmi. Annyira semmi, hogy egy idő után Ignasov bunyókat néztem youtubon. Meg Sapp videokat, MMA cuccokat, mindent, csak hogy ne agyatlankodjak. Sokat játszottam Káosszal is, és hébe-hóba faggattam óránként a Kedvesem, hogy hol tart a melóval, mit is csinál. Oblivionba beleszédültem, mennyire unalmas lenne, ha komolyan gondolnám, hogy mindent megcsinálok. 59 gate..Ebből vagy huszat találtam már. Iszonyatosan unalmas. És templomból-templomba, ráadásul. Elég. Visszamegyek lopni. Csak az a baj, hogy 17. szintű battlemage ne lopjon már.

Este: nekiálltam rendbetenni a konyhát, enni valamit közben. Jelentem, csillog-villog a konyha is. Már csak az asztalon kell befejezni a rendrakást, pár dolog még elöl van. A nagyját már elhordtam/kidobtam. Kéne vennem zsíroldó súrolószert, és valamit, amivel lehet kíméletesebben súrolni. A fürdőszoba még fehér, a kis polcocska is tiszta már. MI legyen holnap? Anyám megfenyegetett, hogy átjön, úgyhogy talán a hatalmas mennyiségű szennyes halmot kéne egy helyre hordani. Talán menni fog. Bár manapság nem csodálkoznék, ha azt is elrontanám (oké, nem ezt a szót akartam Írni, de francnak sincs kedve csillagozni Az "Elbaszni" szót meg csak akkor használom, ha mérges vagyok).


Szerintem még van üres CD-m is. Mindegy. Kiírhatok neki valamit, aminek úgy gondolom, hogy hátha örül, de aztán mégsem. Majd DVD-re sok dolgot, és akkor hátha eltalálok valamit.

Jé, pókhálós az erkélyajtóm. Jó. Hamarosan jönnek szúnyogok is. Legyen valami, amivel védekezhetünk, nemde, drágaszág? Ha még nem vetted volna észre: unatkozom, ismét produkálom a "depresszió szégyene" díj eléréséhez szükséges mood-ot. Ami holnap lesz teljes, ah, alig várom: Míg én idehaza 90%-osan meggyógyultan fogok hegeszteni, anyám látogatását túlélni, addig Kedvesem elmegy rpg-zni, majd bulizni. Amikhez lenne kedvem, de ott lebeg az addigra 5%-nyi veszély a visszaesésre, és inkább, én ökör, itthon fogom kínozni magam, mert az olyan jó. MIndegy, szombattal a karantént feloldom. 9:40-vizilabda, legalább lesz egy órám, amikor nem saját magammal foglalkozom - nem, még úgy sem.

Ennek megfelelően ma bedobtam a vasba a Tiamat - Deeper Kind of Slumberét, és ráengedtem az Anathema - Judgementet. Had szóljon. Kés itt van karnyújtásnyira. Remélem, lesz annyi agresszióm, hogy rázúduljak az adósokra, szökőárként betemessem őket, és kinyírjak minden "Sztojka Istvánnét", aki belehazudik a pofámba.

HA elélek addig. Bár még sok minden történhet. Ma például még kiugorhatok az emeletről. Szerencsére a mélygarázs kihajtója van alattam, így többet zuhanok, mint 1 emelet. Annyi idő alatt meg simán fejjel előre lezúgom, és placcs! Volt nincs!
"Do you ever dream of escaping?" - Nyomjad, haver, lejárt a Tiamat, itt a Judgement!
Kedves is majd csak rámszól, most gondolom eszik és koncentrál az ébrenmaradásra. Nem irigylem. Ha lenne esze elmenne buliba, fölcsípne egy srácot, holnap elengedné, és nem szólna róla.
Jó vicc, mi? BÁRKI el tudná ezt képzelni róla, IRL? Nem hiszem. Legalábbis olyan, aki ismeri. Na, mentem, lelépek, szemezek a mélységgel, és hogy egy gigát egy hét alatt nem vagyok képes letölteni..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hm... milyen antibiotikum volt az?

és ne ugorj ki az ablakon. nem esztétikus halál...

8:42 PM  
Blogger gothposeur said...

"BÁRKI el tudná ezt képzelni róla, IRL?"
rotfl, ez az IRL kitétel... bájos :D
bezzeg karakteremből kinéznéd, mi? :Súra ártatlanul mosolyog:

11:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

nincs kedved velünk FHM pókerbajnokságra jönni? 10 fős csapatok nevezhetnek, gondoltuk, elindulunk.

http://www.pokerverseny.hu/index.html
május 11-20 között Győrben. további információk Póknál :) ja és sasold meg a honlapon a helyszínt...

1:26 PM  

Post a Comment

<< Home