Thursday, April 05, 2007

Spááárgaaaa

Pokereztünk. És jó volt. Ocsmány lapokat kapott mindenki, azt hiszem, még egy full sem jött össze, ami azért..Nem annyira jó. Volt három nagy dobásom, és kész. Mondjuk, ha versenyen is óránként egy JÓ NAGY potot viszek el, az már nem olyan rossz. Végül is összességében 500-at tettem be és 1300-at vettem ki, szóval ma lesz ebéd. Sajnos nem fogadta ela kártyámat a pénztárosnéni, úgyhogy készpénzzel fizettem.
Jó, hogy vettem billentyűzetet, mnert azóta semmi baja a réginek. De majd meglátjuk, mi lesz- A hátránya a tegnaői pokernek, hogy éjfélre értem haza, leültem mozizni, és fél egykor adtam fel, s mentem aludni. Úgyhogy most kellőképpen kóóóma vagyok. Mindenesetre várom a következő játékot. Jah, és ha az öcsém nyelte le a csavarhúzót, akkor én morcos leszek egy kicsit.
Mindegy, ma is kések.
És igen, csapongóak a gondolataim, mert őőő, de ezt már mondtam. Nem vagyok annyira öszeszedett. Pl.: Azt sem írtam le, hogy Gillz átugrott, és karakterekről beszéltünk. Ami nem baj. A karakterekről beszélni kell, különben elvékonyodnak és elkezdenek hüppögni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home