Sunday, April 01, 2007

bunyó karácsonyig?

Nohát. A billentyűzetem nem a legjobb, szerintem holnap veszek egy újat. Kell az, bizony. Fizetést is kaphatnék. Meg aludhatnék is.

Tegnap voltam egy teljesen felesleges, rossz, funkciónélküli vezetőképzésen. Nem hiszek a brainstormingokban, nem hiszek a "határozzukmegacélt ezerszóban" típúsú tréningekben. Tavaly sem működött, illetve nem tudom. Ez itt most teljesen felesleges volt, és időpocsékolás. Az érdemi rész meg 30-45 perc volt talán összesen. Hihetetlenül nagy bakot lőttem, és még mindig nem tudom, hogy Várgesztes vagy MTT tábor legyen. Őszintén nem tudom, nagyon nem bízok a Tünde-Alyr-Rayan féle vezetésben az eddigiek alapján. Tétovázó, bizonytalan vezetés volt eddig, és ami döntést hoztak, az rossz volt, legtalábbis a csapatvezető képzés terén. Egyszerűen rossz a koncepció. Ha rajtam múlna, akkor végig szituációs gyakorlatokat tartanék, s mellőzném az elméletet a fenébe, legalábbis maximum az első alkalomkor tartanék ilyet. A célok megfogalmazása+stratégiai célok, taktikák sorolása idegörlő, sokan vagyunk hozzá, FELESLEGES! A kommunikációs előadás hatalmas újdonságokat hozott, természetesen. Elsőben, egy beveztő órában azt hiszem hallottam már ezt, és az intézményi kmmunikációról is beszélhettünk volna - beszéltünk is 10 percben. Mindenesetre ez sem a csapatavezetőknek szólt, vagy csak kismértékben.
Ami lényeges volt és hasznos, az gillz beszámolója, hogy mégis mi a fenét fogunk majd csinálni. Bár konkrétum szinten a csapatvezetőket mondjuk 33%-ban érintette, főleg a rendi vezetők voltek érdekeltek..mind a három, aki ott volt. Erősen gondolkodom, hogy egy ilyen csapatképzés előtt megkérdezem, hogy mit fognak csinálni, s ha hasonló lesz, akkor nem megyek, és ha nem kellek így sem, akkor nyasgem.
Ezért fog kihullani három-négy bevállt és értékes ember, és igen, magamat is közéjük sorolom, mert tudom, mennyit érek egy csapatvezetői tisztségben. De nem fogok mégegyszer egy fél napos, irányított szenvedésen részt venni.

A Gillz féle vampire egész aranyos volt. Semmi komoly, egy percig nem éreztem magam veszélyben, vagy nem tudom. Valahogy nem vettem komolyan a karakterem. Félreértés ne essék, végig szerepben voltam, rutinból hoztam a figurát, élveztem, a többiek is élvezték. Nagyon jól esett a csapvezizé után, nagyon kellemes élmény volt.
Nyitásban bunyóztunk Angwennel, majd wraithet kergettünk - ami ősatya volt, még egy kis bunyó, keverés, rászedés, Ravnos hunt. Nem volt üresjárat, Icke kávéja és a kóla segített ebben. A főttkrumplit viszont még mindig nem nagyon szeretem, vajjal, sóval, barbacueval, akármivel sem. Csak ha nagyon éhes vagyok. tegnap nagyon éhes voltam. Várjunk..az már ma volt. Kedves meg nem normális, nem aludt semmit, és megy próbákra. Kettőre, biztos-ami-biztos. Jah,a legutóbbi infók szerint, tegnap reggel óta már aludt két órát. Legszívesebben bezárnáma a hálóba, és lenyelném a kulcsot. Remélem nem lesz komoly baja, és a próbákon nem ájul el, vagy valami. Bár azt mondta, volt már hasonlóban része korábban is, és igaz, még él.
Ja, Szofi szerzett pár víg pillanatot. Ugyebár rühellem, ha buli előtt egy nappal szólnak, hogy mennyjünk, különben irgum-burgum, örök harag, szégyeljük magunkat. Nem mentünk, persze, és miket hallok vissza? Pletykák keltek szárnyra, hogy Kedvessel, holmi blogbejegyzések miatt, miszerint valami nincs rendben, illetve velem, és huss. Muhaha, mindig is elámulok, hogy kik nem olvasnak, és kik nem vesznek komolyan (oké, tessék komolyan venni, és hozzászokni ahhoz, hogy péntek kora reggel, azután, hogy három napja nem láttam Gillzt igenis deppelek). Mindegy, még Icke is olvas, ami érdekes. Illetve mittomén, túlzottan nem érdekel, sőt. Az elejétől fogva szigorú koncepció szerint írsz, Balázska.

ECQ. Kár, hogy nem voltam. Tibi mesélt, hogy sok gusztustalan, véres, irritáló deal ment. Muhaha, olyan paklival mentem volna, ami deal gyilkos, és leoszt bárkit. Sjanos nem mentem, mert a kibaszott vezetőképzésen voltam. Legközelebb..legközelebb..

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Az a helyzet, hogy a vezetőképzést illetően teljes mértékben egyetértek veled. És én már kampányoltam a TÖBB szituációs játékért, deúgy tudom, hogy a vezetőképzés nem a tábvezek találják ki hanem az a három ember aki vezeti.

Rabyn

10:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nekem sem tetszik sokminden a szervezéssel kapcsolatban, de a vezetőképzés menetéért és tartalmáért ne minket szidj.

10:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Még kommentelni is szoktam, igaz, ritkán :D=
Tényleg, a fordítást, amiről beszéltünk, el tudnád küldeni a Gmail-es címemre? Kösz :)=

10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sztem állj a sarkadra (höhö, milyen szöveg már ez :D) csapvezhelyettes bácsi, és cselekedj. És szólj be nyugodtan annak, akinek kell. De a vezetőképzés télleg nem a tábvezek sara, szal a tábort azért ne vesd el. Max te majd csinálsz is valamit csapezként :D

8:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

a szervezéssel nincsen semmi baj. legalábbis magunk között ez az egyetlen, amit biztosra mondhatok. szeretjük a másikat, igyekszünk nem anyázni, és mi aztán tényleg mindenkinek jót akarunk. a többi már az emberek hozzáállásán múlik sajnos. és Alyrnál a pont, a vezetőképzésnek hozzánk semmi köze, egyszerűen ehhez kötötte az elnökség, h ti résztvehessetek a szervezésben.

a másik nagyon fontos: küldd el a paramétereidet, amit priviben is megírtam, a héten már nevezni akarunk :)

11:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

báj dö véj ráérel szerda este pókerezni? mármint este 8 után.

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dreamer, te tökéletes vagy mindenben. Pont.
Csak nem értenek meg téged az egyszerű földi kis pondrók...

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, gondolom kitaláltad, Felagund voltam ;)

2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hát, Felagund, nem is tudom, kettőtök közül ki rendelkezik több/nagyobb ego-problémával...
(Majdnem "bajlódik"-ot írtam, aztán leesett, hogy te egyáltalán nem bajlódsz a magadéval. Már bocs.)

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Csincz: a vezetőképzés fontos, nem elég ha a táborban látjuk egymást először, sztem nem úgy kell kezelni, mint "szükséges, előírt rosszat". más kérdés, hogy ez épp nem a legjobban sikerült, de pl. az első alkalom jobban, és javítani mindig lehet. "az a három ember" is jó és eredményes képzést akar, nem "utálni" kell őket, hanem nyíltan véleménytmondani. szvsz.

egyébiránt pedig ld. a szervezőitopicban a véleményemet arról, h. kinek mennyi beleszólása van abba, hogy mit csináljunk vezetőképzésen ;-)

8:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Drímör kritikái többségében megalapozottak, kivéve ha rosszkedvében van.

icke, amúgy hogy is mondád anno? "aljas de szentigaz". hát jah :P

1:58 PM  

Post a Comment

<< Home