Tuesday, April 17, 2007

Zoo-Lander

Jippijáé, anyám keltett. Ilyen rég nem történt, hiszen egy éve (kb) nem lakom otthon. Telefonált a drága. De miééért nyolc után? Miért nem délután? No, sebaj. Tegnap Állatkerteltünk, Miriel, Shir-Kahn, Salander és Fragonard/Marci. Jó volt, Shir-Kahnnal az elején, mikor még senki nem volt ott már elkezdtünk hülyülni, és érdekes módon a Tigrisnyulak nem voltak harapósak, sőt, egész nap jókedvében találtuk a srácot. Miriel úgy nézett ki, mint egy Tim Burton film főhősnője, "majdnem" bikiniben, ami akár melltartó is lehetett volna, szoknyában, vörös-fekete zokniban, és kalapban, amit ezúton is irigylek tőle. Salander józanul szintén geek és barmulásra kapható volt. Így nem meglepő, hogy Marci héttérbe szorult és jobbára néha-néha szólt csak hozzánk. Vagy csak simán Salandert nem kedvelte, és Miriellel szeretett volna együtt lenni. Utána utánfutót játszottam a lyányka kérésére, és nem hagytam őket kettesben. Ő tudja, bár megértem a motivációt. Gillz is csatlakozott hozzánk a Gödörnél, majd bevásároltunk egy közértbe, s immáron kettesben szívem hölgyével ismét palacsintázó. Ahol megkóstoltam a rakott palit, csak ajánlani tudom.
De menjünk vissza az időben, előtte volt egy játék, Gréta mesélésében. Amolyan Agatha szerű "kijagyilkosozás", ahol mindenki nagyon elégedett, mindenki nagyon jó volt, csak n haltam meg, de hát ez csak így megy. A gonosz zsarolót el kell ütni egy teherautóval. És hogy megnézzük, mi ez a baromi nagy huppanás, vissza kell tolatni. Majd elindulni, hátha most nem huppan. Majd vissza..Így lett Mr. Needelandből gravír az úton. de élveztem a játékot, főleg azt, hogy pókot játszhattam végre.
Azelőtt meg volt egy vezetőképzés is, ami hasznosabb volt és érdekfeszítőbb, mint a korábiak. Jah, és megalakítjuk a tolkieni Civilisatiuon4 baráti kört is. Vagy legalábbis a csíráit elvetettük. S Balázs látja, hgy ez így jó. Hiszen Bélát is bevontam, de őt a Dark Crusade baráti körbe..Hihih, már csak egy kártyás kéne, azt hiszem s kicsi geek énem boldogabb lehetne.
Jah, megiont nem mentünk buliba. Ez olyan lesz, mint isődesbb házasok naplójában? "Már nyolc hónapja nem volt szex..Richard már nem szeret?". Pföhh. Ne már. Pedig most nem is én voltam a ludas (csak kicsit). Mi lenne, ha egyszer Gillz azt nézné, neki mi a jó? Node, sebaj. Én azon vagyok, hogy..na de ez eléggé nyálas lenne. Jah, egy hónap és két évesek leszünk. Pfujj, két évet egy nő mellett, micsoda perverzség.
Le nem cserélném semmire, azt hiszem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home