Monday, May 07, 2007

mannon

A tegnapi nap egész jó volt- Bizonyos értelemben lehetet volna jobb is, csak hülyeséget csináltam. Kétszer. Ezért kétszer vesztettem. Nade.
Jött Szofi és elkezdett tésztát főzni (hm, az első nő, ki főzött rám idehaza). Időközben kioktattam a nagyon kevés háziszabályról (miszerint: dohányozni az erkélyen, wc-ben középső törcsit használni, erkélyre ajánlott a papucs). Majd telefon, jön Kriszti nevű barétnéja. Aki úgy tűnt, eltévedt, már kezdtünk volna aggódni érte, de kiderült, hogy csak boltba ment. Hozott sajtot. Szofinál volt már lejárt tejföl - de még ehető volt. Karaktert csináltunk Krisztinek, aki egyáltalán nem ismerte a játékot, DND-s motoros volt. És kiderült, angoltanár is, a Katedránál. Beszélgettünk erről egy kicsit, mire befutott a lány kedvese is. Nos..Hát a srác nagy volt, emlékeimben kutakodván a Lido Fitnessben láttam utoljára ilyen bicepszet, egy versenyzőn. A kézfogása is olyan volt. Általában mindig keményen fogok kezet, ő is így gondolja, csak a kettőnk kvalitásai merőben eltérnek, hehe. De nyílt, kedves embernek ismertem meg a srácot.
A mese jó volt, élvezték, igaz, még csak bemesélés volt. Talán két hét múlva folytatjuk is.
Utána el a Bosnyákra, pokerezni. A 32-es buszon összefutottam Alisonnal..És igaziból három megállóval később akadtunk egymásra, mindketen zenébe temetkeztünk, és bambultam rendesen. Elgyalogoltunk Peet apó házához, és befutottak a töbiek is szép lassan.
Hát, kettőt hibáztam, hogy chip leaderből (azaz a legtöbb zsetonnal rendelkezőből) utolsónak zuhanjak, és harmadikként kiessek mindkétszer. Ami a legrosszabb, mert a második már pénzt kapott. Csak untam már a játékot ,az a nagy helyzet. Versenyen ilyet természetesen nem fogok csinálni, oda győzni megyek. Szerintem jó játékos vagyok, ha nem unom el magam tegnap, nyerhettem is volna. Alisont kiejteni Ász párral, kifejezetten rusnya dolog volt, hehe..

Most éhs vagyok, rettenetesen, de kivételes módon tele a hűtő. És a fejem is fáj, és csuklom. Éhesen csuklani a legrettenetesebb dolog, amit ma reggelre el tudok képzelni. Na jó, hányhatnék vért is, de ez így most elég kellemetlen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home