Wednesday, June 06, 2007

Tó mélyén lakó..eső?

Tegnap elég punny nap volt. Mondjuk reggel és munkaidő lejárta előtt volt egy kis feladat, de azokat 100% végrehajtottam (már amennyit tudtam). De nem nagyon lehetett mit tenni az első esetben, másodszorra meg egy simple excell task volt a quest.
Eltelt szép lasdsan a munkaidő, és mentem Móricz mekibe. Ettem egy Mítikus csirke menüt (ajánlom minden junk food evőnek), és olvastam, míg droidzombi és vasnő karaktert csináltak és bemeséltek. Egy kicsit én is beszálltam, de nem sokat. Katona Zoli még mindig a szívem csücske, az egyik legjóindulatúbb karakterem. Szegény..Megint szívni fog, nagyon.
Utána befutott egy SMS, majd a küldője is, Sanity Assasin és Ezüsthold. Beszélgettünk, Khamul sörét szürcsölte (A mekiben, persze). Majd Gillz is "végzett" Angwennel, és jött társulni. Ashtringra vártunk, meg az eső elmúlására. Ami nagyon szakadt. Ashtring befutott, majd tó.

Nem szeretnék többet menni, azt hiszem. Nem szocializálódtam, nem is akartam nagyon. Mindenki ismert sokakat, vagy mittomén, olyan lettem, mint Alexej, a social skills komplett hiányával. Khamult és Nikit bámultam sokáig, ők meg engem, meg néha egymást. A végére elkezdett fájni a torkom, de veszettül, úgyhogy hamar elhúztunk.

Ma meg reggel égett a ház, egy gép tropa lett, egy másiknál meg a prijnter csinál furcsa dolgokat. Segítettem itt-ott, amennyire tehetségemből futotta, majd fél tízre megnyugodott a ház. Aszh is befutott, és elsimított sok mindent.

Most punny, megint nem reggeliztem, majd eszek szendvicset fél óra múlva. Addig kibírom, reggel ittam egy nagy bögre tejet. A torkom jobban van. Tervezem, hogy elmegyek ma Nagyanyámhoz, öltönyt nézni..Jahajj nekem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home