Monday, June 04, 2007

én marha

Ugyanis egy kicsit rakoncátlankodik a gyomrom. Ez akkor jutott eszembe, mikor a mnásodik szelet meggyes-lekváros pirítóst ettem, nagy bögre tejjel reggel. Másodszorra most, mikor egy nagy bolti szendvicset tömtem be tojásssal, krémsajttal. Hmm, nem jó. Egyzser a héten amdjenm elájultam. Furcsa érzés, még nem volt hozzá szerencsém. Pedig tudatában voltam mindennek, hogy hirtelen felkeltem a kádból, és kiszaladt a talpam alól a talaj. Furcsa volt, még egy bazdmeget is elvartyogtam (azt hiszem). De sikerült megkapaszkodni. Valahogy olyan lassú volt az egész jelenet.

Tegnap jó játék volt, de a kaja után eléggé belassultam. Néha nem igazán tudtam, h. GP miről beszél..Érdekes volt így a játék. Meg megint kimaradtam egy bulis jelenetből. De sebaj, Alexej majd csak bepótól mindent, különben is, nekem van a legtöbb XP-m, bár ha a kitűzött cél felé halkadok, akkor háromszor enyni kellene, de oda se neki. Lesz még nekem Death 4-em!

Amúgy jól emlékeztem, Gp írta a VII-es beszámolót rpg-re. És lelkesült nagyon. Csakazértsem fogok utánanézni/letölteni pdf-en. Legyen titok, melyet fel kell fedni. Különben is, ilyen tempóban sokáig fog tartani a game, még a D4-re is van esélyem.

Nehezen aludtam el, ellenben. Ami furcsa. Mert kómás voltam, egy szinten stabilan, de nem tudtam kilábalni belőle. Majd ma, Elízium után.

A meló eddig nagyon nyugis. A szerverszoba kitakarítása után semmi melóm nem akadt, illetve egy igen: Egy mappát kellett egy pendrivera felmásolni. És ennyi. Bonyolult és nehéz feladat. Ashtring megnyugtatott, hogy nem lesz para a pénteki elmenetel. Remélem is.
Szerződésem ugyan még nincs, de megintcsak megnyugtatott. Rendben. Ja, KK-t kéne fizetni. Meg hamarosan UPC csekk is jön.

Elíziumban midnenképp szeretnék találkozni Sonicával, Biggivel, és Winstonnal (bár nem tudom, tudunk-e még valami gittet rágni).

Hm, egy kicsit rossz a billentyűzetem, majd szerzek jobbat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home