Sunday, June 03, 2007

hrr

Kezd elegem lenni a Biefightból. Betámadok (én 10. szintű) egy nyolcadik szintűt, és vesztek..Persze, 800 aranyat. Kb az esti meló kétharmadát. Éljen. Picsába. Hogy lesz így új vértem? Balázska szomorú.
De csak egy kicstit. Tegnap sikerült végre kitakarítani, meg nem elmenni egy kártyavesrenyre, amit nem igazán bánok - ez volt Debrecenben. A szegedire vagy kecskemétire lenézek. Talán.
Nekem már az öröm, hogy tiszta (viszonylag) a lakás, tele a hűtő, láthatom a Kedvest. Állítólag a boldogsághoz sok dolog kell, nekem ennyi elég. Ráadásul hallatlan nagy önuralommal nem szóltam vissza Alyr "majd mi eldöntjük" féle hozzászólására. Vállatveregetek hirtelen, izibe´. Pedig csak annyit írtam volna, hogy "Alyr: kettő".

Voltam elcseszett Art Macabre gyakorlaton is. Azért elcseszett, mert a sokfős csapatból ott voltak kevesen. Níniel a dum,agép, Miriel+Dru, Zombi, Keiretsu, na meg mink. Csocsózni jó volt. A gyakorlatok felét már csináltam, tekintve, hogy Gillz tartotta őket. Amit nem, az a nyújtás volt, mit Miriel prezentált (aki írhatna sűrűbben is blogot). All in all, jó volt. A mekiben is.

Ma megyünk játszani, holnap meló (first day?), meg elízium.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home