Tuesday, June 05, 2007

Bezzeg

Lassan beindul ismét a gép. Zakatol a blogger machine. Egyedül vagyok a hangos irodában, Ash régen kiment, Tomi meg most. Ha valakinek infós gondja van, nekem kell virítanom valamit.
Eh, Tomi vissza is jött.

Tegnap csücsültünk Elíziumban, a semmiért. Hát ezért jegyzeteltem ki annyi mindent Solymárnak? No szép...Ezek a malkávok..

Ma kéne valami értelmeset is csinálni, mert így nem lesz ez jó, meg fogok zápulni, vagy beleszokni a semmibe. Ki tudja, talán jó ez nekem, talán nem. Talán tényleg elkezdek lájvon agyalni.
Ma a buszon tömeg volt, mint tegnap. Az utolsó lépcsőre fértem csak fel és a vezető odacsukta a lábamat a szegedi úton. A lábfejem, hogy pontos legyek. Azóta sajog. Nemtűnt fel neki, hogy nem nyílt ki az ajtó rendesen. Na de,nem fontos, mindig is ki akartam tűnni, most kripli leszek, az nincs a haveri körben (majd lesz).
Tegnap Gillzzel veszekedtünk kicsit. Tartott öt percig. Nem nagyon tudunk tartósan összeveszni, ez azért gáz, hát milyen kapcsolat ez, kéremszépen? Talán még mindig ideális, hehe. Semmiségeen összeveszni, az az igazi. Lenne. 45 perce vagyok bent és semmi történt. Azért jó lenne csinálni valamit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home