Thursday, June 14, 2007

reggel

Jó. Aludtam egyet. A hajam már egy kicsit elfogadhatóbbnak tűnik, de csak ha a fülem mögött van (és ott is marad). A Bitefight meg egy nagyon szar játék, folyamatosan vesztem a párbajokat a nálam jóval gyengébbek ellen. Vajon miért? Nem is tudom, mikor nyertem utoljára. Talán egy hete? Még azok is megvernek, akik a ranglistán kb. 700 hellyel vannak alább. Azért ez egy kicsit furcsa. Azt hiszem, abba fogom hagyni az egészet.
Idebent meg nagyon meleg van. Beüzemeltem mindkét ventilátort, kinyitottam az ablakokat, és csak egy fokkal lett elviselhetőbb. Egy egészen apró fokkal. No, kellett nekem fekete pólót felvenni, ugye.A Three shades mint történet elég jó. Mint világ is. De regénynek közepes, szerintem. Hamarosan vége. Talán már ma. Holnap. Who knows?

Viszont a rövidebb haj több szempontból is kényelmes. Egyrészt nem fogok találkozni, csak később, frissen elhullajtott hajszálakkal. Megfésülni kb. 15 másodperc volt. Ehhez nem avgyok hozzászokva, kérem. Ez jó. Remélem, Gillz megszokja. Ha nem, akkor mindig fogom kapni a furcsa oldalpillantásokat, amibe bele fogok őrülni. Rohadtul fusztráló érzés. Mindegy, amennyiben szeret, akkor megszokja, heheh.

Ashtring mégsem vett ki szabit, éls bejön, csak - mint tegnap - fél óra, háromnegyed óra késéssel. Sebaj. eddig egyszer csöngött a telefonja, remélhetőleg nem fog többet. Jah, és senki nem jön be, hogy segítsek. Az nem jó. Távozzatok, bolondok! Ugyanazt csinálom, mint Petya, ugyanúgy az államnak, csak éppen másmilyen munkakörülmények között, máshol. Mittomén.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Én is utálom a játékot, fúj!
Csak ne lenne ilyen addiktív :P
Majd leszokunk róla :)

8:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ahelyett, hogy télapóznátok... :)
http://hits.xmas-xtreme.com/hit?id=48a1415aa6
:gonoszlol: :szintén addikt: :D

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Lófaszt, én hasznos munkát végzek! :mániákusan röhög:

8:57 PM  

Post a Comment

<< Home