Monday, June 11, 2007

Weekend

Nem volt rossz. Egy kicsit sem. Maximum egy kicsit. Na, így ír az, aki ötkor felébred. Szerintem a meleg miatt van, vagy az allergén fulladás miatt. Vagy mittomén. Elmegy a hangom, undorítóan harákolok, és fújom a nózim. Bleőh

Az esküvő jó volt. Jó rövid volt. 11-kor kezdődött és negyed óráig tartott. Utána hatalmas zabálás következett. Apám házát megcsodáltam. Nem semmi. Nagy, ízléses, gyönyörű. Nyitott, modern. A medence is nagy. A kert is. Az élet is. Szép pálya, azért. Csak ugye, ilyen kertipőartyt én csak tv-ben láttam ezeddig. Mondjuk a hőséget nem, de kellett a fenének. Hihetetlen ételek (aszaltszilvás pulyka, tatár bifsteak, libamáj, töpörtyű, saláta, gyümölcs..ez volt az előétel. Főétel: csirkecombfilé, tarja, sült zöldség, héjába sült krumpli, egészben, bélszín, ezekre meg mindenféle szószók, barbacue, sajt, reszeltsajt, kaprostejföl, stb. Édesség: somlói, életem legfinomabbja, és torta, maradék gyümölcs).

Sokat és sokáig ettünk, és finom volt, szinte minden. Mondjuk a barbecue egy kicsit erős, és a vakító naphoz+meleghez azért nem tett jót. Volt ott sok ismerős, de ismeretlen arc is. Nem nagyon ismerkedtem. És kocsival hazahoztak, ami külön jó. Egyetlen kis kényelmetlenség az az új övem csattja volt, ami háromszor is szétjött. Kuka?

Utána kifacsarva elhúztam a tolkienita megbeszélésre, Orsival dumáltunk, meg FQ-val, aki lelkes. Őőőő..Jah, meg mentünk Cicáékhoz, ahol eléggé érdekes trécsparti volt, nem nagyon éreztem jól magam, valószínűleg mert marha álmos lehettem. Az a redebull koppintás nem hatott semmit. A Tiramisut meg még mindig nem szeretem. Jah, ls bunkó is voltam.

Másnap hétig bírtam aludni, de kilenckor ismét elnyomott az álom, tízig, ami nagyon jól esett. És furcsákat álmodtam, megint. Majd játék, ami egész jó volt, action, és Alexej effektív volt. Egyszer. Elsőre nem. Majd írok blogot is, most agonizálok aktívan.
Vasárnapo meg csapvezképzés, asszem az utolsó. Érdekes volt, talán a legjobb mind közül. A bemelegítő feladatokat még mindig nem szeretem, de azért jó volt. Negbeszéltünk sokmindent, szerintem jó lesz a tábor, de a szervezése gyermekded. MI tesszük azzá, mert harmincvalahány ember szeretné jónak megcsinálni, és hetvenvalahány meg jól szórakozni/pihenni/megamiért jön.

Este még lezúztam Andarielt player 8-ban, és egy kicsit kalanbdoztam a csatornákban Act2-ben..Nem könnyű. De azért megyeget. Már lvl 21..Mennyi lkesz a végén? lvl 21 Act három végén szokott lenni, most meg még csak a legeslegelején vagyok a kettőnek..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home