Monday, June 25, 2007

Kéne ide egy jó hosszú blogbejegyzés

Csak nem tudom, meddig marad lendületem hozzá. Régebben sikerült összeszedett, hosszú bejegyzéseket kreálni, néhánynak még értelme is volt. Mondjuk mikor vérlepentyű megkérdezte, hogy nem baj-e, hogy lementi az egyiket, mert szerinte is úgy van.

Péntek

Játszanunk kellett volna, de helyette inkább punnyadtam, és nem is történt smemi érdemleges. Gillz átjött, ettünk fagyit, beszélgettünk jót. Igaziból titkos összecsapás volt ez, Gillz rosszkedve és az én jókedvgeneráló képességeim között. Jelentem, nyertem, maradéktalanul, mert hiszen szívem hölgye hatalmas mosollyal ajándékozott meg a későbbiekben. Igen jól áll neki, ha mosolyog, so to say.

Szombat. Azt hittem, egész nap otthon leszek, és nem csinálok semmit. Előzetes tervek szerint Gillzzel mentünk volna vhova próba után, de azt mondta, megy Kőhegyre szülinapozni. elvetélt ötlet, nem is ment, helyette megnéztük a Felforgatókönyvet, ami nagyon jó, értékes film: lehet gondolkodni utána nagyokat. Az alaphelyzet: Egy átlagos, adóellenőr fazon sivár mindennapjaiban hatalmas felfedezést tesz..Rájön, hogy narrátora van az életének. Egy kicsit kiborítja a dolog, főleg, miutána a narátor közli, hogy "Nem si sejtette, hogy ez az esemény hamarosan az elkerülhetetlen halálához vezet majd..". Hát igen. Nem kellemes. A szereposztás nagyon jól eltalált, Emma Thompson zseniális, a főszereplőnő pedig igazán bájos és kedves teremtés. Vagy jól játsza.

Vasárnap, Főnix vizsga.

Meleg volt. Nagyon. A vizet, amit vittem, ki kellett dobni, mert megposhadt. De nem baj, a büfésnéni kisegített. Hatalmas mellei voltak, és hatalmas rosszkedve. Minden vásárló az ellensége. Vagy csak én. Sértettem, mert vásárolni mertem. A büféjénél. Pedig a melleire is csak egy pillantást vetettem, hiszen féltem, hogy megüt velük.

Az énekről: Van, akit NEM szabad felengedni énekelni. Játsza el. Szavalja. De ne énekeljen. Ne. Nem szabad. Nem szórakoztat, ő is tudja, hogy rossz, mi is, kinek jó ez? De az a baj, hogy igenis nulal hallással és hanggal is színvonalasan előadható számok léteznek. Miért nem iylet választanak, tanítnak be nekik? Pl.: a Zene nélkül.. nagyon jó volt, de utána kiállt a srác az "Új élmény" vagy mittomén mi az Aladdin számnak a címe..Borzasztó. Az. Andrist nem is említem. Gillz után ilyennek kijönni..botrány.
Gillz..Nagyon erős, szép hangja van, belerengett az egész terem. Cue száma SOKKAL jobb volt, mint az idióta Hajmási, de énekelni ő sem tud. De legalább olyannal jött ki, amit elő lehetett adni. Kincső hozta a tanult hangját egy duetthez, de a srác..ajajajajj..sírok mindjárt.

Az előadásokról: Nagyon sok tetszett. Most még a Fiókáké is. Tavaly az nagyon nem, de most ez is élvezhető volt. Csak sok darab kellemetlenül hosszú és unalmasra sikerült. Kár érte. A kezdeti lelkesedést nem követte változatosság. Nem tudom, miért, de ez van. A vásári komédia jó volt, vicces volt, csak a közönség egy része nem volt rá vevő. Egyes sustorgások szerint "túlerőltetett volt". Szerintem meg nem, műfajilag és színészileg nagyon egyben volt a darab.
A legjobban talán még mindig a kontroll tetszett, kár, hogy a 75%-át már láttam. A felsősök darabjai is jók voltak, de hosszúak. És nagyon..nagyon tömények, főleg a gyilkosos. Olvasni kéne, többször, hogy midnen aspektusát megértsem. A Cselédek is jó volt, és nagyon nehéz darabnak tartottam, tartom. Egy kicsit hosszú volt az is. MOndjuk, ez természetes, hoyg a végét hosszúnak éreztem, hiszen az volt már a hetedik órája a vizsgának, abban a katlanban.
Egy kicsit hiányoltam valami..plusszt. Az előző vizsgában volt három kiemelkedő produkció, amit mos nem kaptam. Tavaly a mozgásszínház (a melóról és a sorbanállásról), a Hegedűs a háztetőn duett és az utolsó darab volt, amire úgy emlékszem, hoyg nagyon-nagyon jók voltak. Idén ilyesmi nem volt. A harmadévesektől legalábbis.
Remélem jövőre Gillz nehéz és hasonló darabokban is kipróbálhatja magát, mint pl.: a Cselédek. Az lenne a tuti.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha Te is sírtál, hát még én :P

kicsit... hmm... érdekes az énektanárunk. :roll:
de B.icskei megígérte a banketten, h. mostmár igyekszik végre megnyerni a 1,5 éve folyó harcot a tanárnő ellen, miszerint első két évben _nincs_ szólószám, legfeljebb jutalomból :P :D

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home