Monday, July 30, 2007

Véletlenek márpedig nincsenek!!

Időrendben:

Live vampire okán megismertem hosszú évekkel ezelőtt (´tán még 18 se voltam) Dudás Lajos kollegát. Brujaht játszott, Ppladányon, aki az ír mítosz avatott értője volt (és feltehetőleg az a mai napig). Nagyon nagy szívű, nyílt ember volt, mosolyra hajlamos, István nagy barátja. Annyira, hogy később ő is belépett a rendbe.
Nagy mesélő, a legjobban bakteri munkásságának sztorijait élveztem, na meg a mucsai horror meséket.

´Osztán ugrunk, KJF, mesélgettem egy lelkes, de amatőr csapatnak, Dark Agest. Köztük is Titaniának , azaz Julcsinak. Nagyon lelkes volt, tetszett neki a sztori is, sajnos a vizsgaidőszak okán abba kellett hagynunk a gamét.

Tegnapi napon kérte Lajos a levelezési címemet. Nem rétettem miért, s ma megizente, hogy csak azon apropó okén, h. Julcsiból ma már Lajosné lett.

Nincsenek véletlenek.

Ezúton is nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok nekik!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home