Friday, August 17, 2007

Just another day

Anyagi helyzetem indukált, hogy beadjam pár helyre az önéletrajzom. Természetesen olyan helyekre, ahova álom lenne bekerülni, így természetesen esélyem sincs rá.
Pedig ma pokerben lett volna. 40% esélyem volt az utolsó all in-ben, A K Peet 88-a ellen. Vagy talán több is. Nem jött be. Ha igen, akkor most én vittem volna a pénzt. Így harmadik lettem, így a legrosszabb kiesni. Rémes. Két napja nem tudok rendesen aludni. tegnap lefeküdtem 11 körül, és csak forgolódtam. azt hiszem egy óra körül néztem meg az órám utoljára, hogy vajon meddig nem sikerül még aludni. És ölöm a vektorokat. Talán most nem lesz belőle rekord. Kizárt. Mind1. nem fontos. Manapság ez a mottóm. Nem tudom, hogy fogom bírni a hétvégét.
Holnap..Nem is tudom, holnap nem lesz semi. Játék megbeszélés volt előzetesen betervezve, de az kimarad. most. Majd jövő héten megy. Anime est után. Jó lesz nekem? nem, de manapság ugye, ez a legutolsó dolog, ami számít. Tényleg..nagyon rég nem emléxem ilyenre.
Vagy talán ennek az az oka, hoyg nem tudom, még midnig, hogy mit akarok? Már talán egy éve überfuturisztikusanmegnemértett világfájdalommal küszködök, amiket levetek pár órára (ez egy bizonyos szőke hölgynek köszönhető legtöbb esetben), majd ismét a kalap alá gyűröm. sokat szeretnék, de semmi nem valósul meg belőle, gyakran.
Eh, miket beszélek, hiszen nincs semmidolgom, szép lassan kiszaladok magamból, és biztos jó lesz. De legalább ennek nem volt semmi értelme. Már-már rinyablog lesz ebből is, de rég nem írtam ilyesmit. Sebaj. Késő van. Holnap megint eszem csak kenyeret, hogy legyen hova bulizni. Meg kártya, az kell, az mindig. Valamivel le kell kötnöm magam.
Valahogy mindig van. Lesz. Whatever.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hétvégére valami program esetleg így néhányan? Tudom, Szozsi nem ér rá, de attól még lehetne valamit... Sokáig kétszemközt-négyfalközt lenni nem jó. Ritkán visz előre bármit is.

12:45 PM  

Post a Comment

<< Home