Tuesday, August 07, 2007

szervusztok

Nincs mit tenni, ha nem megy, akkor nem megy. Nem nagyon van nékem motivációm a blogolásra. Meg nem nagyon szeretnék rinyálni, már megint.

Kapolcs érdekes élmény volt, hihetetlen elfáradtam a végére. Három nap, egy húzódás, némi fagyás, és sok-sok fellépés, konferálás. Meg pakolás. A szervezés, már ami a színpadi dolgokat illeti, lehetett volna jobb, de javuló tendenciát mutatott. Az utolsó napra egész jó lett, remélem Hanna legközelebb nem esik vissza, hanem a harmadik napi formáját hozza majd. A sátorhely izé..egy disznóól mögött volt, ahol pár tyúk is megfordult. Még szerencse, hogy volt sövény meg kerítés, nélküle igazi farmernek éreztem volna magam. A talaj kicsit lejtett, de nem kellett megkeresni az optimális fekvőhelyet, viszonylag egyenletes volt. nem úgy, mint táborban, ahol gyökerek, vakondtúrások, és egyébb hepe-hupák közé kellett befészkelni magunkat. A szagot meg megszoktam.
A Fornost egyszer jó volt, többször nem, de kívülállónak bioztosan tetszett mindegyik. A Mória még most sem tetszik 100%-ig, de már elfogadtam, és a közönségnek, a belsős közönségnek, nagyon tetszett. Gillzt sikerült jól megsérteni az utolsó nap estén, ráadásul úgy, hogy én is jól megsértődtem, de igaziból csak egy félrehallott megjegyzés miatt. Szerintem még mindig tart a hatása, kicsit harapósak vagyunk manapság.
Amúgy azt hiszem, rekordot állítottam fel alvás terén: éjfél körül aludtam el, és 11-kor ébredtem tegnap, ami azért nem mindennapi. Mondjuk nem csoda, hiszen Kapolcson a szabad ég alatt szunyáltam három órát, meg a buszon egyet, és annyi.
Még ma is kómás vagyok kicsit. Oda se neki. Játszottunk vasárnap, és nagyon élveztem, főleg, mert szerettem a karaktert, és érdekes volt a helyzet, amibe került. Azt hiszem, az Obrimos jobban tetszik a Morosnál.
Jah, tegnap csípősen hideget generáltunk a meleg lakásban, Gillzéknél. engem zavart, hogy lehuppant az egyszemélyes fotelba, és mögé, kb. három méterre tudtam ülni, őt meg zavarta, hogy finnyásan megjegyzéseket teszek egy (amúgy nagyon gyerekes) sorozatra. A másikra meg nem finnyásnak szánt megjegyzést tettem, de elmondása szerint "elég undorítóan kritizáltad azokat, amiket néztem". Ezzel is van bajom, de már nem akartam további veszekedést szítani, inkább lenyeltem (Mi az, hogy undorító, meg mi az, hogy néztem). Node, semmi gond, az estére végre enyhült a fagy, és most ott tartok, hogy mikor látom újra a Kedvest.

Hmmm..hoztam haza, kaptam kölcsön sok könyvet. lehet, h. nem kéne a gép előtt ülnöm, hanem olvasgatnom kéne? Could be.. A csütörtöki tábvezes izéhez semmi kedvem, majd benézünk egy órára. Inkább naime nacht.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home