Thursday, August 09, 2007

VteS EC 2007

1. FRENKIE
2. Olivier Perez
3. KUMI
4. svéd srác
5. Erol Öngün

Két magyar a döntőben, mint látható, egyikük első, másikuk harmadik lett. Nem voltam ott, nem láttam, és ami fontosabb: nem játszottam. Brühü. Voltam helyette Táborban meg Kapolcson. Még nem tudom, jövőre hol lesz (és hogy én hol leszek, a dolgok jelenlegi állása szerint utcán) de szeretnék menni. Megint. Hihetetlen móka volt, a sok külföldi arc, a versenyszellem, és TÉNYLEG mindenki úgy megy, hogy nyerni akar. Én is. Volt olyan verseny,, ahol kártyázni szerettem volna egy jót, de általában elmondható, hoyg megnyerni szeretném. Mondjuk a legutóbbi hatodik helyem kicsit szomorít, az a legrosszabb, épp nem jutok be a döntbe. Mi is volt? Asszem Bp PS (PS: az aktuális város hercegi címéért folyó küzdelem, azaz területi kialegjobb).

Ma jönnek animét nézni. Gillz, Angwen, Lau. Ratzh+Ring nem, érthető okokból, de majdcsak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home