Thursday, September 06, 2007

reunite

Visszatértem, ahogyan a gépem is. Teljes formatázás után nagyon-nagyon sok adat veszett el, közel 80 gigányi. Zenék többsége megvan ugyan, de mondjuk újra tölthetek Perfect Circlet, Antimuttert, Bowiet, stb. Meg Death Note-ot, többek között.

Ma furcsákat álmodtam. Egy idegen helyen, idegen lakásom volt, és Gillzzel már házasok voltunk pár hónapja. Találkoztam egy nálam idősebb nővel, és megbeszéltük, hogy elválok, és elveszem azt. Ezt közöltem az akkori nejemmel, aki eléggé pipa lett, majd elviharzott. Ekkor azért magamba szálltam kicsit (jött a ráció?), és megmásítottam az elképzeléseimet. Szerencsére. Megbeszéltük, hogy egy ilyen fellángolás miatt nem érdemes válni, meg hogy katolikus esküvő volt, ami ugye ismételhetetlen, meg mittomén, már annyira nem emlékszem. Nyomasztó volt, remélem nem ismétlődik meg. Sehol sem.
Hülye álmok. Utána már egy MTT-s táborban voltam, ahol nagyon alacsonyan kifeszített hálók alatt kellett átbújni. A végén már nagyon nehezen kúsztunk, és segítettek kijönni. Ez is hülyeség volt. Meg a harcosok üvöltöztek, én meg valami művész-bölcsész rendben voltam, de nem hallottunk semmit a kiabálástól.

Tegnap kimentem gótpozer elé, és hamar eldöntöttük, hogy a mozik semmi olyat nem játszanak, ami érdemes lehet figyelmünkre, vagy amit szélesvásznon kéne megnézni. Átjött hozzám, verekedtünk. Néha az a kétes illúziója támadt, hogy le tud fogni, meg hogy erősebb nálam. Ha-ha. Egy alapfogásból kiszabadult ugyan, de bőven a Judos 15 mp-s szabály feletti részidővel (mondjuk olyan két-három perc). De kijött! :Büszke:
Majd béekukkantottunk az új gépbe, mármint, hogy mi van benne. Halkabb lett, az tény, meg van benne pár progi, amikről még most sincs semmi fogalmam. Mire jó a Valve Steamje? Olyasminek tűnik, mint a Hamachi. Jah, és van Bizsu 2-m is. Hehe, lesz mivel unatkozni zenehallgatás közben.

ma jönnek megint a "sáskák", de ezúttal hoppon maradnak, mert nincs semmi kajám. Megint. Gillz max. megint csinálhat tejbegrízt. És mosogatnom is kéne, jahahajjj..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

művész-bölcsész rend... ez jóó ilyet csináljuk :)

11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ne, ezt a két műfajt ne keverjük, külön-külön is elég halálosan lilák... :)

Hát, a deathnote-ot egy unalmas pillanatomban elkezdtem leszedni, nemtom tud-e segíteni valahogy, mittomén, ki tudom írni dvd-re, hátha úgy gyorsabb vagy valami. Nem értek hozzá túlzottan. (előbb még persze meg kell tanulnom Pengolodhon dvd-t írni...)

4:29 PM  

Post a Comment

<< Home