Wednesday, January 16, 2008

kemény hét-vége

Tovább tetőzik a munkahelyi krízis, az elvárt eredmények nagyon nem jönnek az osztálynak..ellenben én elvárásaim körül teljesítek. Az a szép. Nem is hittem volna. Váó. Csak egyvalami nem nagyon megy, de idővel remélem az is menni fog. Bizonyos napi ritmussal van gondom, ugyanazt hozom, mint a CC-nél, de itt egy kicsit jobban. Igaziból, ha az itteni metodikát használnám a Credit Controllnál, a legjobb lennék. Nem csoda, hogy a mostani melóhelyen egy ötven éves, kiforrott módszert és tananyagot adtak át, semmint ott..na hagyjuk. Ez akatt a három hónap alatt többet fejlődtem, mint a CC egy éve alatt. Sőt..

Ennek megfelelően marha fáradt és fásult vagyok. Tegnap találka Kedvessel egy Segfredo-ban. Remélem így írják. Kedves felszolgálók, baromi drága választék. Komolyan, egy trendi hely CSAK drága lehet? Furcsa. Ennek ellenére finom volt, ami azért meglepő. Mármint a somlóijuk, tejszínhab nélkül. Kicsit több csokit rakhattak volna bele, de azért így is ízletes volt. Ági jól van, megvan, köszöni, csak baromi fáradt volt. Először esett meg, hogy talán többet beszéltem, mint ő (Úristen, már nem szeret? Nincs mit mondania? Vagy a hegesztés sok erejét elvette és örömmel hallgatott? Mittomén).

Holnap jönnek a szegedi menekültek. Homlesszek, hívd ahogy akarod őket. Örömükre kiporszívóztam a kanapé ágy részét, és elmosogattam, elpakoltam a senkinek-nem-kellő könyveket is. Kár. Miután kihírdettem, hogy szabad a vásár, azaz bárki vihet bármit - még akkor sem kellettek senkiknek. Ám legyen. Nem tudom, mit kezdek velük, port fogni tudnak. Lusta vagyok könyvtárba vinni őket, azt hiszem. De meglátjuk, meglátjuk.

Ja, ma Mekiben ebédeltem - Mekrojált. Tele van hagymával, vigyázz! Az én gyomrom különlegesen nem szereti a hagymát. Az ízlelőbimbóim igen, de a gyomrom nem. Itthon gyorsan ettem is rá némi giffrie-t. Lekvárral, édes mogyoróvajjal. Tiszta wellnes update fogyasztó étrend! Holnap majd beérem egy Gyrossal, azt hiszem. vagy ki tudja? Itthon elfogyott minden ehető kaja. Tényleg. Semmi nincs. Majd Ákosékkal bevásárolunk. Enniük nekik is kell, még akkor is, ha Prágába mennek nem? Irigykedem rendesen.

Sokat gondolkodtam mostanában, hogy ha kapnék egy lehetőséget, hogy Általános Iskolásként ébredek, minden mai tudásommal, akkor mit kezdenék magammal? min változtatnék? Hogyan élném meg szüleim válását? Vajon ugyanúgy, ugyanazokat a döntéseket hoznám? Ugyanabba az iskolába mennék? KJF? Többet tennék a mostani életemben elszalasztott/átvert barátnőkért? Vajon ha újraírhatnám az életem, olyan vagy ugyanaz a személy válna belőlem, akit Ági megszeretett régesrég (haha, három éve)? Ki tudja, ki tudja.. Elalvás előtt jó ezen ábrándozni, vagy ne legyen a nevem Drímőr.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home