Thursday, January 10, 2008

játszóhááz

Az egész világ. Nem tudtad? Tegnap meglátogatott gillz, vitt el könyveket, CD hegyeket, meg egy dvd-t. Váljék egészségére. Travianban meg otthagytam a klánt, egy másikért. Sajnos a bíztató jelek után lassú..nagyon lassú visszaesés indult meg, úgyhogy a Vulcan nagyobbik (erősebbik) felével angolosan távoztunk.

Jah, és Stalkerben is egyre jobb vagyok, muhaha. Már biztosabban hozom a párbajokat, a gonosz terroristákat kevesebb töltényből szedem le. És pár küldetés teljesítéséért kaptam muníciót az AK-hoz. A minimap funkcióval még mindig nem vagyok megelégedve..De majd írok róla, meg a Bukásról is többet. Az meg nagyon jó film. Nagyon.

Dead can Dance-et meg végighallgattam, azt hiszem, csak az utolsó album maradt ki. majd azt is. Nagyi felhívott, hogy nem akarok-e nála enni. Inkább nem.. Szaftos hús, vagy spenót, és hallgathatom, hogy milyen sovány vagyok, stb. Legalább melóm van, eggyel kevesebb támadható felület..

Virtuális életünk összefoglalóját hallhatták, most tekerjünk át az éterbe, mondjuk a "alakokat látok az erkélyajtó résein át" c. adáshoz. Vagy csak a macska az?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dead Can Dance... megkedvelted?

1:26 PM  

Post a Comment

<< Home