Thursday, December 27, 2007

komoly gondolatok..helyett

Igenigen, nem vagyok hajlandó moralizálni, életbölcsességeket fogalmazni, magamat sajnáltatni vagy biztatni, esetleg szidni.
Egyszerűen nehéz a munkám, és sokat kivesz belőlem, a világnak meg nagyon..nagyon kevés marad belőlem, de mindenki minden szarral nyaggat, de sajnos nem lehet többet enni Balázskából. ennek ellenére amit én szeretnék, az valahogy sosem jön össze, de semmi baj, mert Balázska tűr és tűr és...

Kéne egy baseball ütő, a legközelebbi tolkienita felkérőt azzal fogom pofán vágni, hogy az orra a tarkóján jöjjön ki, és véres pép maradjon az agyából.

1 Comments:

Blogger Angwen said...

"Akkor voltam hülye, amikor ezt az egészet elvállaltam..." ;) Nemtom, pontos-e az idézet--én írtam, nehogy már tudnom is kelljen! :)

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home