Wednesday, December 19, 2007

Mínusz

Elég sok negatív élmény ért ma. Egyrészt reggel 25 (!!!) percet vártam a villamosra, a mai kánikulában meglehetősen kellemes dolog volt. Utána meló, ami viszonylag zökkenőmentesen ment, amíg meg nem láttam, hogy valaki telehányta a férfi wc-t, és az eldugult. Éljen. Egy kicsit stresszelek, de egyre jobban kezelem. Pár jó arc emberke hiányzik az osztályról, és a megmondóemberke pedig ott van..és ott van..és..
Aztán meló után belevetettem magam a karácsonyi kavalkádba, ajándék hunterelni. Egészen sikeres voltam, de holnap még folytatni kell..Aki ismer, tudja, mennyire szeretek vásárolni, millió ember között fuldokolni és fáj a zsebem is, remélem, örülnek majd a kiszemelt cuccoknak. Főzni/sütni nem fogok, nincs rá időm vagy kedvem. Majd legközelebb.

Amúgy könyvet a legnehezebb venni. Nem tudhatom, hogy. pl.: Gillznek megvan-e az meg az a kötet. Tavaly is a körmöm rágtam le, mert sokat beszélt egy bizonyos könyvről (amit már hetekkel ezelőtt beszereztem), és hogy milyen jó volna..stb. Attól paráztam a leginkább, hogy megveszi magának. jajj.

Hazajövök, és za említett hölgy kéri rajtam számon, hogy miért nem hívtam? Úristen, elfelejtettem valamit, megbeszéltünk valamit? Nem, csak..szoktam hívni. Huhh, kő legördül, csak valami keserű izé marad utána.

Majd Csabika kirúg a lájv fórumról is. Éljen. Azt hittem, ennél kicsit többet érdemlek. Jah, Travianon egy gyerek besértődött, ezért másik szerveren a bátyja x katapultja ragadt rám. Szánalmas. Ez egy ocsmány nap, azt hiszem. Valami jónak csak kell történnie (Balázs kinyújtja a kezét, hogy beleessen valami jó..nem történik semmi).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home