Monday, November 26, 2007

no

Azt álmodtam, hogy leborotválom a hajam, két centisre, és reménykedem, hogy gillznek tetszeni fog. utána idegen helyen tojásos salátát eszem, és a mellettem ülő csúnyán nézett, mire kiderül, hogy az ő kajáját ettem meg. Mint valami rossz viccben, komolyan. Elizabethet megnéztük, érdekes film volt. KK-n meg ismét felötlött bennem a gondolat, hogy mit is keresek én ott. Játszani jó volt, de a versenykörnyezetet nem így szeretem, hehe. Legközelebb játszunk. Egyre többet vagyok mélabú a napokban, furcsa. A melót legalább még élvezem, meglátjuk mit hoz a holnap. Csak remélni tudom, hogy nem fogok belefásulni. Van ugyebár kitűzött cél, amit el kell érni valahogy.
Ééééés igen! Megint kifutottam az időből, még borotválkozni kell!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Megint kifutottam az időből, még borotválkozni kell!"
De ugye nem a hajadat? ;)

8:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

dededeee :P

1:00 PM  
Blogger gothposeur said...

neneneeee

7:14 PM  

Post a Comment

<< Home