Tuesday, November 06, 2007

2007.11.06.

Hosszú és megeröltető időszak van mögöttem, szinte semmi pihenéssel. Csütörtök este Samhain volt, ahol ismét találkozott két, egymáshoz hűtlen gyerek. Szeretik egymást, és kedvesek, de azért mindketten mást csinálnának. Azaz.: Jó a buli meg a dizsi meg a tánc, de ha az átlag tünc beszélgetne inkább meg lazulna, akkor nem fog beállni táncolni, csak egy kicsit ökörködni. Valamint mert volt egy MPC, attól még nem szeretik ezt a stílust. De alapvetően jó volt a dolog. Még mindig benne van a banda egy-két játékba, és még mindig szánalmasan egyszerű legyilkolni mindet, mint hunter, hehehe. Ne bízzatok bennem, bízzatok bennem! Este nehéz volt hazavánszorogni, viszont jó gyorsan összepakoltunk. Ági elég sokat volt nálam mostanában, és ez a pár nap nagyon jót tett nekünk. Nekem.

Másnap, azaz csütörtökön mentünk Debrecenbe. Hosszú volt az út kicsit, aludtam rajta egy kicsit. Ana szülei aranyosak, a vendéglátással sem volt semmi gond. Az élményfürdő nagyon jó volt, talán a legjobb az egész idő alatt. Utána ami még nagy élmény volt, az a kávézó, a trilógia, és a Goffri. vagy akárhogy is írják. Viszont a zsebem fájt utána, de nagyon. Mondjuk nem vagyok kicentizve, bírom még anyagilag, és kevésbé aggódom, most, hogy van munkám.

Ahol is tanulni kell. Nagyon. Sokat. Minden nap teszt. Minden nap egy kis stressz. Ugyanis pl.: tegnap. Bajlódom egy fogammal, volt egy pokoli éjszakám, és minden fogmosásnál kicsi fájdalom emlékeztetett, hogy még élek. No, azt most gyökérkezelték és tömték. Valahogy hiányzik az a kis lyuk. A fájdalom meg nem. Nem fog, mert most sajog. Napközben azért fájt piszkosul.

Ma képzésen alig vettünk viszont valamit. Lesz időm gyakorolni, mert azt kéne. Termékkódokat és állapotkódokat legalábbis. Nehéz elsőre. Azért vettünk kevesebbet, mert nap elején állt a rendszer, és a végén pedig beszélgettünk a cégről, a pozíciókról. Nagyon hasznos volt, kellett nekem. Látom, hogy mi akarok lenni, mit akarok elérni. Gyorsan csapatvezető, majd másfél, de inkább három év múlva osztályvezető. Türelmes vagyok, de itt MINDENKÉPP a legjobb akarok lenni, lesz-ami-lesz.

Fáradt vagyok. Nem csoda, Debrecen után korán keltem és mentünk is RPG.hu versenyre, vasárnap. És megnyertük, véletlenül. A második helyezettnek meséltem, és annyira örültek, hogy megajándékoztak két könyvvel. utólag azt mondták, hogy élvezték a játékot. Én nem annyira. Nem tudtam azt az általam elvárt maximumot nyújtani, amit akartam. sajnos versenyen nem lehet, de szívesen lemesélném mégegyszer az egészet - normális körülmények között.

Most a kupa meg a rahedli nyereménykönyv itt tornyosul az asztalomon. 23 könyv, egy társas. Némi cerbona szelet. Kedvem támadt Shadowrunt mesélni. Meg folytatni a vámpírt. Meg..meg..nincs idő. energia. Sokat tanulok. Azt hiszem, megyek is pihenni.

Jah, meg ismét megnéztem az Alien 4-et. Még mindig rossz film, de van benne valami a régiek hangulatából. Nem sok, de van. Törlöm is le azonnal.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kitartás, csapvezbácsi! ;-)

10:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Meséld le Nyüfinek, biztos örül neki! :)

7:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Érdekes dolgokat "csinálsz" te mostanában...

11:32 PM  

Post a Comment

<< Home