Monday, October 01, 2007

hrrrr

Kár, hogy a négyszázadik blogbejegyzésnek ezt kell írnom, de tény:? Fáj a fejem. Nem kicsit, nagyon (ahogyan a ..khmm..költő mondaná). VAGY legyen hideg, VAGY legyen meleg. A kettő 1ütt nem megy, mert..fejfájást eredményez. No, mai program: APEH, utána Kharon, utána KGB+Sonica, utána Elízium. Jó kis nap lesz..

Jah, Adengeleb cimbora ismáét feltűnt az életemben. Ugyebár a leginkább villongó "Vallások" topic gazdája lettem. Írtam privit az úriembernek, hogy figyeljen magára, mert erősen politizál - erősen tolkieni berkeken belül. Visszaírt, hogy ugye másnak is üzenek, nem csak neki, és nem érdekli, száljak le róla. Oké. Továbbra is megy a szájkarate a topicban, szapulják egymást az érintettek. Beírok, hogy elég, innentől netovább. Adengeleb tovább. Két sorát kitöröltem, és ismét kapom a privit, hogy diszkrimináció, és ő innentől elköszön, és stb.
A legjobb az egészben az, hogy ő fenyeget engem. Muhaha. Szebb lesz a tolkieni honlap, ha elmegy, azt hiszem. Sok okosságot írt, de hát ez van. Aki nem ért 1et a napnéál is világosabb moderálási direktívákkal, az mehet a levesbe.
Csak annyit kértem pedig, hogy ne személyeskedjenek.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

új seprű... :) ráfért már arra a topikra.

12:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ooo nekem is ugrottak már nekem más topicban, hogy miért töröltem ki amit írt? Mondtam neki, hogy azért mert nem a topic témájához tartozott és különben se politizálunk a fórumon...
Most talán végre én is szóhoz jutok a vallás topicban és nem csak Celebrum és Adangeleb többoldalas vitáját fogom látni...

Rabyn

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

ó, a vallások topik tkpn egy nagy lol, legalábbis az utóbbi időben. csodálom, h van türelmed hozzá :)

11:07 PM  

Post a Comment

<< Home