Saturday, September 15, 2007

mittomén

Rég nem jártam erre, igaziból ismételten egy kicsit egysíkúan, szomorkásan telnek napjaim. Néha feldob, hogy találkozhatok (néha) a Kedvesemmel, de akkor sincs benne sok köszönet. Leginkább ő is nyűgös, fáradt (délelőtt, délután, mindegy), és nem jó neki soha semmi. Vagy mittomén. A végére rosszkedvű leszek, ő meg vidámabb. No, ki is az energiavámpír?
Oké, legutóbb átjött ide, és akkor nevettünk, végre. Miért? Mert szerepjátékoztunk! A témáink egy kicsit beszűkültek, node, mind1. Illetve nem is, csak most egy kicsit szomorúbb vagyok. Mint általában.

Jah, FHM-en egyáltalán nem tudtam játszani. KÉTSZER kaptam normálisabb (de egyáltalán nem jó) lapot. Az egyikkel nyertem egy keveset, a másikkal ki is estem. Két óra alatt ennyi történt. A dealer egy pöcs volt, a többiek meg kigyúrt izommatyik. Nem élveztem, pedig azt a játékot is szeretem, amit izgalmas, és még ha ki is esek, legalább játszottam. Nos, itt nem. Mondjuka kiesésemet el lehetett volna odázni (88-at kaptam, flopban volt Q, és all in ment egy srác, persze, Q volt neki), de annyira szenvedtem, hogy jobban figyeltem a háttérzenére, mint a játékra. Ennyit erről.

Kaja itthon alig, ezer dolgom lenne (mosóport venni, teregetőt venni, palacsinta komponenseket venni, olyan helyekre menni, amit igaziból nem nagyon szeretnék), de inkább szenvelgek egy sort, és szar kajákat eszem. Alig van már pínzem, állás sehol. És szerintem nem is lesz. Semmi gond, majd elmegyek csövelni valahova. A lakást eladom, vagy hitelt veszek fel rá. ezer az opció, hogyan pusztítsuk el magunkat.

Illetve, ennyire nem borús a kép, majd olyan november táján lesz az. Jah, a sört még midnig nem szeretem. Képesek voltak ugyanazt a szar sapkát adni, meg sört. Sebaj. Hallgatok depis zenét, MSN-elek Miriellel, és őőő..pokerezem online tovább, egy freeroll jön.

Jah, megnéztem az FMA befejező filmjét, merthogy a sorozat utolsó része egy 105 perces film. Nem rossz, nem rossz, de nem is jó. A sorozatnak kellett volna vége lennie, vagy jobb (több) filmet kelett volna csinálni.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Menjetek együtt vásárolni, az megkönnyíti! Engem majdnem mindig feldob.
:)=

10:37 PM  

Post a Comment

<< Home