Saturday, September 08, 2007

II. egyéni FHM pokerbajnokság - Selejtező

Egy kicsit túlbecsültem az odautat, így a regisztráció megkezdése előtt jó fél órával már ott voltam. semmi gond, sétáltam egy nagyot, Majd regisztráltam, és leültem olvasni. Vampire pólóban, a jó öreg Mr. Weinberget. Egy órával később elunván az olvasgatást, mentem regisztrálni és nézni a még versenyzők játékát.Háttőő..Volt pár fura arc, de hol nincsenek? A helyszín megfelelő volt, tág, a székek kényelmesek, két szinten folyt a küzdelem. Egy negatívuma volt: az árai. Ittam egy Red Bullt 750 HUF pénzért.

Minden játékos 2000 chippel kezdett, és az első vaklicit 25-50 volt. Nem a legalacsonyabb, de megteszi. Viszont 15 percenként nőttek a vakok, elég drasztikusan, úgyhogy igyekezni kellett. Ennek ellenére nem tudtam csatázni az első asztalomon egy egészségeset sem. Azt hiszem, ha kétszer hívtam olyan hatszáz körül közepesen erős lapokra, hogy egy jobb potot preflop elvigyek, és legalább szinten tartsam magam. Egy csóka kiejtett gyorsan három nagyonnagyonnagyon kezdőt, majd oszlottunk is fel. Leültem a szomszédos asztalhoz, ahol már kétszer mentem al in, nagy összeggel, amit egyszer nem fogadtak el, és nagyobb potokat vittem. Kb. 2000 zseton környékén mozogtam végig, és a vakszint 100-200ra nőtt lassan. Majd ismét kiestek páran, ülhettem tova.

Végre egy olyan asztalhoz, ahol ÉLVEZTEM a játékot. A mellettem ülő ember igazán szimpatikus volt, sokat beszélgettünk, látszott, hogy tud is játszani és nem görcsös, mint sokan. Elmeséltem neki, hogy jártam a JJ-val Győrött, és nagyokat kacagott. Most már én is. Itt viszont nem volt mese, a vakok leettek kb. 1000 chipre, all in-t mondtam, ketten is elfogadták, és a sKT elvitte az asztalt nekem, háromezer zsetonom lett hirtelen. Innentől gyakorta lopkodtam a vakokat, néha-néha belemendtem egy kis értelmetlen adok-kapokba, és még egyszer mondtam all in-t, amit nem fogadtak el. Szünetnél olyan négyezer chippem volt, ami - ha a kivetítőnek hinni lehetett - egy kicsivel több volt, mint az átlag zsetonszám. helyes!

Szünet után már 400-800 volt a vakszint, és azon kaptam magam, hogy lecsúsztam olyan 2000 zsetonra, nem mertem elfogadni egy nyilvánvaló sor-blöfföt. Ekkor még kb. 60 ember volt játékban, és az első 45 jutott tovább.
Majd JJ all in-t mondtam, amit ketten is elfogadtak (a vakok eldobták). Nézem a többieknek mi van, sAT, és..JJ! Ráadásul a jófej srácnak mellettem! Osztoztunk a poton, és hála még egy jó all in-emnek (valaki nyitott ezerrel és megadták) hétezer felé kúsztam.

A végén maradt is ez, a 46. kieső után leállították a játékot. A végelszámolásnál 7.500 zsetonom maradt, ami nem rossz, remélem legalább hétezer chippel kerülhetek az elődöntöbe.
Folyt. köv.!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gratulálunk!! :D

pókékkal kedden megyünk selejtezni, meglátjuk, mit szerencsétlenkedünk össze :)

4:40 PM  

Post a Comment

<< Home