Thursday, September 20, 2007

Arsenal - Sevilla

Szép kis meccs volt, annyi szent. Kár, hogy nem láttam, csak az ultra unalmas Barcelonát. Mi sem jellemzi jobban figyelmem lankadását, hogy közben LD-ztem és chateltem folyamatosan. Érdekes élmény lesz, h. gillz lesz a kollegínám - már ha beválok az interjún- és érdekes próbája is lehet a kapcsolatunknak. Meglátjuk. nem tudom, hogy anyagilag hogyan járok ezzel a fizetéssel, mindenesetre, mert ahogyan látszik, nagyon kevés lesz. nagyon.
Kíváncsi vagyok, hogy a rendszere hasonló-e, mint a CC-nél. Remélem nem. Azaz nem elérheteten jutalékosztás zajlik, hanem mondjuk azért stabilan lehet hozni azt a 100e-t, ami kéne. Nem több. Igaziból nem vagyok valami nagy igényű, de ez a minimum.

Furcsa egy hétvégém lesz, ismét. Ki kell..bírni..ki kell heverni.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

milyen munka? telefonos?

(és rossz néha, h. hiába olvaslak, nem tudok semmit tenni/írni/mondani h. jobb kedved legyen... ha most virtuálisan viszonzom a tábor végi ölelést - amiről sztem nem is tudtad, milyen jól jött & jól esett akkor nekem -, elfogadod? ;-))

10:57 PM  

Post a Comment

<< Home