Tuesday, September 18, 2007

hapci?

Hat helyre küldtem el a jelentkezési lapomat, hátha felvesznek valahova, ha már az omd befuccsolt. Talán nem tetszettem a telefonban, van ilyen történt már hasonló. ez van. Kár érte, sajnálom. Időközben beüzemeltem a mosógépet, éppen üresmosást csinálok, és reménykedem, hogy tudok még ma szerezni ruhaszárítót meg mosóport. Gyorsan. mert lassan nincs cuccom, amit hordhatnék.
Tegnap sok helyen voltam. Válogatódtam Gondolinon, utána elkísértem Gillzt, hogy váltson ki részmunkaidősdit, de valami gubanc volt, asszem kerületi szerv az illetékes. Nekem már van, bibibíí. Rózsaszín, és szép. Utána etettem Lauval, és visszazuhantam. Este elízium, elkezdtem ármánykodni, meglátjuk, mi lesz a dologból, remélem működik. Ma kiküldtem sok levelet, és írtam ezt+azt a fórumba, beizzítjuk a dolgokat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home