Monday, October 08, 2007

Fogvacog

Ismét rémálom. Nem jó, bár érthető. De mégsem. Hiszen egészen kellemes hangulatban ébredtem, annak ellenére, hogy alapos hasfájással feküdtem le. Naná, mert a tegnapi játék során felzabált mennyiséghez még az itthoni csokimaradék is társult. Ennek ellenére egészen szerelmetes, és kényelmes hangulatú eszmélés adatott. Persze, túl korán, úgyhogy visszaaludtam. S lőn, jöttek a rémálmok, melyben egy tüntetés során egy véres fejű, eszméletlen gyereket felkaptak, fejjel lefelé, és hozzávágta egy szétkopott kapualjhoz. De a kapualj sarkához, ahol a malter eaól látszottak a téglák, s szétrancsírozta a gyerek fejét a kövön. Hurrá? Kevesebb horrort, Balázs.. De várjunk csak, én egyáltalán nem nézek horrort. Inkább valami mást. Mondjuk, ha hajnali négykor ébredek, akkor keljek is fel akkor! Hát..Inkább ne. Inkább álmodjak továbbra is szépeket. Jah, utálom, ha a pulzusom egekbe szökik egy ilyen ébredéskor. Ha már itt tartunk, utálom ezt az időt is. Mi az, hogy reggel 10, este 20 fok van? Kérem, ez így nem egészséges. A fejemnek biztosan nem, legalábbis. Úgy érzem, valamit nagyon elfelejtettünk..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Én szívesen elcserélném veled a húsevő növényemet. :)=

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home