Monday, October 22, 2007

Éfél után vol.2.

Oké, egy kicsit csaltam. Pedig amikor hazaértem ismét blogolni szerettem volna, de helyette megfürödtem és lefeküdtem aludni. Kár, hogy nem néztem az órát, mikor értem haza..Kb. olyan kettő felé lehet. Voltunk koncerten, ahol Gillz fellépett háttératrakcióként. Elő kéne adni egyben is, szerintem, mert elég jól sikerült. Bár ezer bajom volt, mégis ugráltam egy jót, igen sokáig. Első sorban. megint. Jól esett, annak ellenére, hogy baromi fáradt voltam és majd a tüdőmet hánytam ki a köhögőrohamok alatt. Gillz máginkább kómás volt, de nagyon jól esett látni, szükségem van rá. Hazafelé összefutottunk Vérleppentyűvel és barátosnéjával. Ki hinni, ők is hazafelé tartottak. Mondjuk a "nekik" haza egy kicsit közelebb volt, mint a nekem. A szokásos húsz percet vártam a 14-esre, majd hazafelé tanúja voltam egy buszvezető vs dühös utas szóváltásnak ahol kivételesen az utasnak volt igaza. A buszvezető jelzés nélkül becsukta az ajtókat, csakhogy a felszálló fickó az ajtók között volt még.
Ajjaj. Kéne csekket befizetnem meg postára menni kétszer. Sebaj, majdcsak. Talán szerdán elég, ha elmegyek, új munkaadóm remélem nem veszi zokon a dolgot. Mondjuk megértem valahol, de felesleges baromságnak tartom.
Na, megint korán ébredtem. Nincs meg a nyolc óra. Ma este lájv, utána.. Alvás, pihenés, harmadik napja éjfél után érek haza.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home