Tuesday, November 13, 2007

felülmúlhatatlan reggel

Mert hát tanulni kéne még. De valahogy nincs kedvem hozzá. Azt álmodtam, hogy pár napos MTT találkozón vagyok, ahol táboroztatok, és egy-néhány kisgyerekre kell vigyáznom. Az egyik bulihelynél Gandalf jön hozzám, hogy ügyeljek, mert hulla van a kerítés mellett. Hát az egyik csöppség nem odament megnézni? És fogdosta rendesen. Hát fogtam, bevágtam a zuhany alá, sé elmagyaráztam mindenkinek. Érdekes módon a népet jobban érdekelte, hogy a srác alaposan megmossa-e a kezét, mintsem hogy ott egy döglött ember.
Utána extratitkos beszélgetés volt, amin gillz is részt vett, de én nem. Ellenben elbújtam és kihallgattam mindent. Valami hazaút para is volt, a vonatokkal, na meg gillz maradt, én nem. de felébredtem. Igaz, többször is. Négy harminc..Négy negyvenöt.Öt tizenegy..öt harminc..Hat..És felkeltem. Pedig időben, olyan negyed 11 körül feküdtem le. Kár. Kialudhattam volna magam, erre tessék: hulláktól óvok kisgyereket.
Tegnap a doki kifúrta az ideiglenes tömést, majd ismét balzsamozott és tömt újra. Legközelebb 28.-án megyek vissza. Hip-hip hurráá! Hm, mosnom kéne. Tulajdonképpen mindig mosnom kéne, de majd este lerendezek pár adagot (vagy nem). Míriellel beszélgettem MSN. Mivel nem nagyon blogol, leírom én: Igen, ugyanott dolgozik sokat, kevés pénzért. Lakásátalakítás befejezett, van saját domíniuma, és örül neki. Jól kijönnek Druval. A többit nem tudom, leírhatom-e. Inkább nem. Hiszen akkor kiderülne, hogy valójában bolygónkra küldött Árkádiai követ, és a mutáns paradicsomok invázióját készíti elő.
Hétvégén ismét Changeling vs. Orient háború lesz, amit ismét nem én döntök el. Mi lenne, ha az ÖSSZES folyamatban lévő játékomat leépíteném? Valszeg. akkor Gillzzel tizedennyit sem találkoznék. Még van: Changeling, Laszlovszki in action, Orient Express, és a saját mesém, amit szeptemberben kellett volna elkezdeni, és így is csak két pc bemesélésén estem túl. Asszem ez utóbbit nyiffantom ki (napolom el). Így marad három, küzdjenek ők. Sok a jóból. Nekem sem kellemes, hogy mindig dobálnak a mesélők, hé! A végén még leesek.

3 Comments:

Blogger vérlepke said...

Szokott ugye olyan lenni, hogy néha mint villám belédcsap egy megérzés, megértés, rádöbbenés, ha valamit olvasol, látsz, hallasz, de álltalába nincs sok köze ahhoz amit olvastál hallottál láttál...
na ilyen volt most az, hogy a balázs, mint név tök jó, sőt, nagyon is szép név:)
gratula!
erre eddig nem gondoltam:D

(igen, ez bók volt)
(csakazágimegnetudja)

10:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Szépen könyörgök, segíts rajtam, Szent Balázs!" ;)

10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Éééééérdekes dolgokat álmodnak mostanában az emberek/mtt-sek...Csak van valami oka...? :)=

3:58 PM  

Post a Comment

<< Home