Monday, November 12, 2007

Kínzás

Ah, igen, pár perc, és megyek a második körös fogorvosomhoz. Kedves lesz, jó lesz, úgy is érzem magam. Kell az a kicsi fájdalom mindenkinek, csak hoyg emlékezzen rá, hogy él. Node, a hétvége ismét elmúlt, és én végre pihangathettem egy kicsit. Tanulni nem nagyon, mert otthagytam melóhelyen a jegyzeteimet - okos Balázska, üüügyes Balázska. Sebaj. leépítés folyamatban, már két rpg-t is kipipálhatok: Magus, meg lájv. Ah, ez ügyben még egy rakat emailt kell írnom pár emberkének. Sebaj, arra is lesz időm. Holnap postára menjek, vagy öcsémnek kalapot/kesztyűket visszaadni? nem is tudom. Nagyon nicns kedvem hozzá, de szerintem inkább visszaviszem a cuccokat. Megtúráztatjuk őket jól. De akár postára is beugorhatok. No, majd meglássuk.
A mese vasárnap egész jó lett, bár jobbra szerettem volna. Ma pedig tanulás ment ezerrel.

hm, nem lehetek főszervező. Más poszt nem nagyon érdekel köv. táborra. Segítek ahogyan tudok, de egyenlőre az is kétséges, hogy van-e kedvem elmenni a táborba. Szerencsére ez csak egy kicsit több, mint fél év múlva lesz, úgyhogy majdcsak lesz kedvem. Valamint remélem, hogy az általam preferált csapat fogja szervezni (de akkor megint kell lelket ápolnom). Mindenesetre nem tartom etikus dolognak a lebonyolítást, meg is írtam jól (szegéyn kisgyermek panaszai, valószínűleg ennyit is ér). Sebaj, kívánok sok szerencsét a nyertes csapatnak, és jó tábort mindenkinek (nekem is?)!

Most inkább lelkiekben a fogvájás és fájás rejtelmeibe gondolok, amikbe hamarosan részem lesz. Jajjdejó. Megyek Diablózni 1et jól. Remélem Kedves jól van, előadás sikeres lett és nem betegedett meg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home