Thursday, November 22, 2007

vállveregetés

Azért, mert szerdán újraírtam a tesztet és 92% fölött volt.
Azért, mert Hellgate: Londont bekonfiguráltam, kiismertem és addikt lettem.
Azért, mert másodszorra zörrenünk össze, és most ismét visszafogtam magam, és addig nem vitáztam, amíg kompromisszumos megoldás nem született, mindkét félről (és többet nyeltem be, mint amennyit rendes esetben a büszkeségem engedne).
Azért mert még mindig talpon vagyok, pedig iszonyatosan megterhelő két hét van mögöttem.
Két hétig minden hétköznap nyolc órás tanítás. Minden nap beszámolót írtunk. Minden nap hat körül, vagy előbb keltem, és átlagban tizenegy körül mentem aludni.
Megírtam a két tesztet, mindkétszer nagyon jól teljesítve (legalábbis az elvárásaimhoz képest).
Meg vagyok elégedve magammal, az ügyfélkommunikációm még mindig nagyon jó (szerintem).
Megírtunk, és szerkesztettem egy győztes pályázatot, kiigazítottam, egységesítettem, Gillzel designoltam.
Alakul a második pályázat, már ezer magyar forintot telefonáltam el (vagy többet), de még ez sem elég.
Ismét oda a szombatom, KK mesét igaziból nem is tudom, miért vállaltam be. Azt hiszem, leginkább Gillz miatt, meg mert Tibi olyan szívhez szólóan idióta (és már ő is utálja).

És ma, ahelyett, hogy megsértődtem volna, vagy elkezdtem volna dühöngeni, sikerült mindkettőnk részére egy értelmes kiutat találni a vitából, legalábbis szerintem. Még mindig van dilemma, de ezt csak ki fogom találni majd.

Tulajdonképp ez az első estém egyedül itthon, tanulás nélkül. Tegnapi is jó volt, nagyon, sajnos eléggé szét voltam esve (és korántsem aludtam ki magam). Csingi is jó volt, jobb lett volna ébren, hihi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home