Tuesday, November 20, 2007

konklúziók

Akármit is csinálsz, ha nagy elánnal teszed, akkor elesel. Nagyon. Most is, én is. Kopp, áll a földről vissza, betör, és kész.
Holnap megint vizsga, mert egy ponton elbuktam. Lelkesedésből annyi. Tábort már biztosan nem szervezek, de azért jó érzés, hogy tudok koordinálni, és meg tudtam volna csinálni ezt is. Csak ismét meg lettem fosztva egy lehetőségtől. Nem is tudom, most eléggé elment a kedvem az egésztől, és nagyon csábító lenne azt mondani, hogy akkor oldják meg nélkülem. Végül is ez lesz, csak nem lenne túl tisztességes, majdcsak kitaláljuk valahogy. Remélem leviszik az árakat, hogy megérje normális táborlakóként menni. Ha negyven felett lesz, akkor talán nem is megyek táborba (ha negyven felett lenne, nem is szervezném meg, és addig harcolnék, hogy alatta legyen, vagy minimálisan felete..de ez már nem az én gondom).

Meg unom, hogy ismételten kést forgatnak a sebben. És magamat ismétlem, és nem hisznek nekem. Igen. Te.

3 Comments:

Blogger gothposeur said...

na, kösz.

11:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Én úgy tudom, hogyha máshol már szerveztél valamit főszervezőként akkor itt is lehetsz az...
Mellesleg Gillz lehet főszervező.

Rabyn

10:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Énis úgytudom, hogy ha máshol már voltál főszervező akkor itt is lehetsz (egyébként a feltételeket nem én találtam ki).
Egyébként miért lenne 40 felett a tábor ára? Tavaly sem volt 40 és idén csak annyival kell drágább legyen amennyi az időközbeni kaja áremelkedés.

Alyr

10:35 PM  

Post a Comment

<< Home