Wednesday, December 12, 2007

Szabadság

Tegnap nap este elmentünk Lauékhoz ötletelni. Igaziból a trailerkedésből nem vettem ki a részem, inkább beszélgettem. Jó kis este volt, Márkkal, Ratzhkával, Lauval tudtam váltani pár szót. hazamenet Márkkal beszélgettem sokat, érdemes volt sétálni. Kibeszéltük az operatőri szakma változásait, a színi izét, a tolkieniták színi izéjét (már ha van olyan), ki honnan jött, kártyát..szóval sok mindent. beszéltünk volna még tovább, az az igazság, de nagyon fáradt voltam már. Annyira mondjuk nem, hogy hazaérve fél egyig cseteljek és brówzoljak. Szerettem volna Seth nyomára bukkanni, ehelyett meghívtak színházba. Hát jó. Mivel aznap már két helyről is hívtak ugyanarra a darabra, kötélnek álltam. Szóval mind Geret, mind Mirielék kapnak egy kis szeletet belőlem.

Beowulfot megnéztem. Szerintem teljesen rendben van a film. Kicsit csalódás volt az animáció, a Final Fantasy, vagy a Blizzard munkái sokkal jobbak. De maga a történet magával ragadó, és 3d-ben egészen szemverő látvány lehet. Története az nincs nagyon, de legalább történethűek a készítők az eredeti ódához. Azaz sok gyakás, kevés dialógus. Egyszer ezt is meg lehetett nézni, a romantikus lelkületű geekek meg pár napig barbárt fognak játszani (vagy boszorkányt, ha lányok, hehe).

Kezdek éhes lenni, de semmi kedvem kimozdulni. A házhozszállított cuccok drágák, azt hiszem. Megyek is vissza Seth nyomát kutatni (illetve azt már minek, megvan, sőt, Ozírisz egyes darabjai is..isi meg jó nő, csak kár, hogy másfélszer magasabb egy embernél, és akkora combja van, mint a karakterem dereka.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home