Tuesday, January 01, 2008

2008

Ha igaz az, hogy az év első napja határozza meg a többit, akkor minden bizonnyal továbbra is töménytelen mirelit kaját fogok enni, és azt mindig édességgel fogom leöblíteni. Mondjuk nem lenne annyira jó, mert jelentős hasfájásra kell számítsak erre az esztendőre is..
Nem is beszélve arról, hogy eltökélt szándékom egész nap pizsamában lenni, ami úgy tűnik, sikerülni fog, mert már hét óra múlt (este).
Valamint sokat fogok gép előtt ülni, ami jó, mert azt jelenti, hogy lesz gépem, és a szokásos számtech. gigszerektől eltekintve, azért nem lesz megint egy akkora robbanás, mint volt idén (elszállt a vinyó, úgy ahogy van).

Pénzügyileg MOST kezdek talpra állni a tavalyi nihílből is. Azért decemberben még kifizettem vagy hatvan ezret közös költségre, de a karácsony és a család kegyesek voltak hozzám. valamint hatvannal fog februártól emelkedni a fizum is (ami valójában harminc, ennyit adnak kézhez plusszban). De jó ez így.

A karácsony egészen érdekesen alakult. Az a bizonyos "hangulat" egészen az első falat ajkaimhoz való érintéséig hiányzott. De amikor belaktam az első adag mákos gubából, már megvolt. Hányszor is írtam le..Egyszerű lélek vagyok, na. Ajándékok terén geek cuccot Gillztől kaptam csak - de nem bánom. Pár csúnya inget, egy eszméletlenül jó pulcsit és trikót kaptam apámtól, kommersz fa sámlit Adicától, bőr hátizsákot anyámtól, meg szakácskönyvet (haha, majd jó lesz pár év múlva..biztos..), meg tisztálkodási kombó szettet nem´tom kitől, meg némi pínzt a nagyitól. Meg már nem emlékszem a többire. Jah, Ladistól Poe mesekönyvet, ami nagyon trú, nagyon aranyos.

És dolgoztam a két ünnep között, és másodikán, azaz holnap is fogok. Harmadikán meg LEP próba, éééérdekes lesz, de aranyos. Mória. Gyertek és nézzétek.

Hm, a szilveszteri buli is érdekes volt. Döcögősen indult, nagyon fáradt voltam, és gillz 20 perces késése eléggé megfeküdte a gyomromat. -5 fok volt, fagyoskodtam egy sort, és duzzogtam, legalábbis a live első percéig. Meg kötözködtem is, csak mert. A játék döccenőmentes volt, Mantis egy állat, maffiózónak kéne mennie. És nyertem is, muhaha. ÉN! Brutit valszeg kicsináltam az út alatt, de a játékban ketten éltük túl leginkább az egészet. Blinttel meg nem szeretnék többet csocsózni..illetve.. Majd. Talán. esetleg egy jobb párral, mint Orestes.

Tánc nem volt, ingyen virsli igen, meg kellemes beszélgetés. Elsőnek léptem le, mentem aludni. Három napja hajnalban feküdtem le, és korán keltem, nem kell itt kicsinálni magamat, na. Majd az adósokat én. Holnap. Ma Stalker. Jó nehéz játék.

1 Comments:

Blogger Angwen said...

Hehe. Én is kapok januártól fizetésemelést. Bruttó 120 Ft-ot óránként. ;)

10:23 AM  

Post a Comment

<< Home