Wednesday, January 02, 2008

Az év első munkanapja

Ami elég érdekesen ment. Komolyan. 97-et csináltam. De persze csaltam. mint mindig. De a többiek is, de akkor is jó érzés. Meg megtanultam fizikális dossziét kezelni. Az is jó, nem? :ugrál:

De több szempontból is lusta voltam (mint az év első napján). Nem mentem bóltba, helyette kínai kaját vettem és nem mostam. Pedig már megint fenyegető szennyeshalmokat növesztettem az ágy végébe.. Majd csak kitisztulnak maguktól..ugye?..

És megfőztem az utolsó teámat. A Twinnings is elfogyott. mi lészen így velem, mi? A google analytics zseniális, és CCleanert is tesztelem (mindenféle hibákat javít ki, és a szemetet takarítja el a gépről.Izgi).

Tul.képp aludnom kéne, hihetetlenül nehezen keltem fel ma. 06:30..Hajat kéne mosnom még ma..ej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home