Tuesday, January 29, 2008

reggel

Ismét tíz perc indulásig. Addig blogolok.

Alakul a stáblista, már csak egy poszt mellett van kérdőjel. De az elég nagy, és lehet, hogy az alulmotivált játékost kell az edzőnek beállítania a pályára. Kíváncsiak vagyunk a végeredményre. Eddig döntetlen, a pályabíró bedobált pár söröspalackot és ezért el kellett halasztani a meccset. Kár. De csapatunk törtet előre tovább!

A hétvége meg..feszes volt. Péntek este buli, szombaton Orient és poker, vasárnap Ruen. Aludni? Luxus. Legyen elég annyi, hogy két napja szédelgek, nem látok és automatikus robotot játszom. Vajon mikor fogok igazán nagyot és szépet álmodni? Ma is..Álmomban összevesztem Nagyapámmal egy családi mulatságon, és sínek között egyensúlyoztam. Talán azért, mert Gillz megállóhoz kísérése után a villamossíneken egyensúlyoztam végig. Jópofa volt, kihalt út..Csak az a pár autó volt illúzióromboló.

Várok valamire. Én sem tudom még mire, de várok. Ja, és kezdek belefásulni a melóba..vagy mondhatjuk úgy is, hogy rutinokat építek ki. Még nagyon sok dolog idegen, de a többi, a midnennapos ritmus már kezd untatni. Mondjuk, a sikerélmény is késik, az a hét kihagyás nagyon tönkrevágott - de kellett. Betegség, piha! Remélem nem kap el a divatos influenza. Pár ügyfelemet elkapta.

Jah: ügyfelek. Az egyik ordít mint a sakál, és a képembe vágja: "Maga biztos m**p-s, azok ilyenek, a seggük alá teszik a milliárdokat és tojnak a szegény emberre!" Hehe, felvilágosítottam, hogy kinek-minek a pártján állok (pontosabban: a munkaadóm pártján) és hogy a fizum messze alulmúlja az általa felvázoltakat, de nem lenne rossz az sem. Ja, azért csillagoztam, hogy mindenféle politikai szókereséseknél ne jöjjenek ide hídlezárni.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

boldog névnapot! ;-)

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home