Wednesday, February 20, 2008

Hétvége

Nem is tudom, hogy hol kezdődött el. Egyik pillanatban még dolgoztam, utána már mentem táncpróbára pénteken. Egészen szétesett volt, gillz hisztizett, és tulajdonképpen majd´ mindenki hisztizett. Ratzhka istenien idegesítő volt. Ringet sajnáltam a legjobban, de az a helyzet, hogy még viszonylag egész jól megbirkózott a helyzettel. Egy kicsit úgy vettem észre, hogy Ratz dominált. Onnan irány..Velence.

Mégpedig Sennel. Aki - mázlista - szülei ős-MÁVosok, ingyért utazott, én meg vettem jegyet, hát meg miért ne. Sokat beszélgettünk, a végére egy kicsit túl sokat is. kedves lány, mosolygós, de lehetne picit komolyabb. És nem hirtelen átmenetekkel, hanem..komolyabb. Velencén nem volt meleg.

Hideg volt.

Mínusz tíz. Metsző szél. A hajam még mindig tartott, mert megfagyott. De legalább a játék jó volt. Első körben all in mentem és első körben ki is kaptam gyorsan. Utána osztottam sokat. Majd játszottunk egy őőőrült játékot, amit LD-sekkel SEM játszanék - amatőrök vagyunk hozzá. De nagyon vicces volt. És Jeff Dunham egy géniusz. Az. Peanut a legjobb, még Achmednél is, biza´!
Az esti..őő..hajnali film se volt rossz. Egy full cgi animét néztünk, ami egy ideig jó volt. Sajnos a felétől ellaposodott, és szájbarágósan demagóg lett. de legalább szép volt (kivéve az arcok. Azt még egy animáció sem tudja jól visszaadni).

Másnap alig aludtam valamit. fél ötkor kezdtünk neki a lefekvésnek, és nyolc után már fent voltam. Éljen? Nade, semmi gáz, egy gyors arcmosás, és már Jeff Dunham dübörgött a tv-ből (Amúgy Pók-Lak nagyon szép kis lakás, nekem nagyon tetszik. Stílusos, ötletes, és szeretem az alakuló lakásokat, amik csak félig vannak berendezve).
Majd..busszal mentünk. A vonatot lekéstük, ismét Sennel. Nos, a szél megkettőzött erővel támadt, a fülem majd´ leesett,mínusz tíz..de inkább tizenöt. A busz? Igen, negyed órát késett. Éljen.

Hazaérve gyorsan megfürödtem, átöltöztem, készítettem egy bűn rossz kávét, és elindultam a farsangra, messze. A HÉVen találkoztam Gillzzel, aki szintén még elég zaklatott volt, leginkább Főnix miatt. Ám ahhoz túl fáradt voltam, hogy zaklatott legyek. Majd le, farsangba.

Az este hamar eltelt, szerencsére Oisin volt oly jó hozzám, hogy hazavitt kocsival. Tulajdonképpen elég érdekes emlékeim vannak. Volt valami ének, meg tánc. Mintha én is táncoltam volna Gillzzel, Aeglosszal (hm. Itt kell megjegyeznem, hogy egyrészt Aeglos magasabb, másrészt SOKKAL jobban táncolt nálam. Megalázó volt, tényleg..). Jah, énekek. Gillznél most valami hiányzott és én bastard legalább vele őszinte vagyok, és jól megaszontam, így a kissé spicces lány nem érezte túl jól magát. Poker is volt, és Alison kapott osztott király párt. Kétszer. Ki is estem. Peredhil meg nyert pénzt, kis mákkal. A fish visszavág. Az unikum meg bűn drága volt, és bűn rossz. Langyos, érted?

Haza. Aludtam pár órát itthon is, nem tudom, miért ébredtem hamar. A lényeg: hamar ébredtem. Talán öt órát aludtam, három nap alatt. eddig még jó..Nem is tudom, mit csináltam aznap, de tényleg. Este volt egy koncert, ahonnan hosszú volt hazamenni, mert a Gyöngyösi másik oldalán állt meg a 914-es. Én is így hittem, de még hamarabb értünk haza, mintha a másik busszal mentünk volna. Tényleg. De azért Gillz nem átallott ezen dohogni hosszú..nagyon hosszú percekig. Tudod, olyan, mint amikor hibázol, ezért sárba döntenek, de az a biztos, ha vissza is nyomják az orrod a sárba, ha netalán fel akarnál kelni.- sokszor érzem ezt, több irányból: Talán ezért is vonom ki magam mindenhonnan szép lassan.

Hétfő meg sem történt. Nem. Akkor nem történt semmi. Este elcsesztem a hasam, és rosszul lettem, így nem tudtam hasfelmetszeni, pedig rámfért volna, talán. Állítólag aznap aludtam is, de erre sem emlékszem. Csak arra, hogy hirtelen csütörtök lett, szarul vagyok, és szarul állok a melóban is. Még van egy nagyon kicsi remény, de.., nos igen: de.

Jah, az Arsenal kikapott 4:0ra a ManUtd-től. Ez fájt nagyon. Ma a Milántól?

1 Comments:

Blogger zs.gothpunk said...

A changeling live-ról meg nulla infó alig több, mint három nappal a játék előtt? Inkább nem kommentálom, csak idézném Khamult: áh, úgyse ér rá soha senki semmire.


:(

9:09 PM  

Post a Comment

<< Home